عمومی

ساخت وبلاگ

آشنایی با مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک، و نحوه رفع آنها با توجه به محبوبیت این برند در بازار، می­تواند تا حد مطلوبی شما را از تماس با تعمیرکاران بی­نیاز کند. برخی از مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک عبارت‌اند از علت خش خش تلفن بیسیم پاناسونیک، علت زنگ نخوردن تلفن رومیزی و غیره. اگر شما نیز یکی از صاحبان این تلفن، و به دنبال راه حل مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک و عیب‌یابی گوشی تلفن رومیزی خود هستید، این مطلب از "خدمت از ما" را از دست ندهید.

نمایندگی تلفن Panasonic

تلفن‌های پاناسونیک یکی از مهم‌ترین وسیله‌های ارتباطی هستند. این تجهیزات بخش اعظمی از بازار ایران و جهان را در اختیار خود گرفته‌اند. از مهم‌ترین دلایلی که می‌توان برای چنین استقبالی برشمرد، کیفیت بالا و تنوع کارایی و البته قیمت مناسب این دستگاه‌ها می‌باشد. هرچند خرابی تلفن‌های پاناسونیک به ندرت اتفاق میفتد اما ارائه‌ی خدمات پس از فروش نمایندگی تلفن پاناسونیک یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

این تجهیزات ارتباطی، ممکن است با اختلالات جزیی و کلی روبرو شوند که از متداول‌ترین آن‌ها می‌توان به برق خوردگی بر اثر بی دقتی کاربران، مشکل نویز تلفن بی سیم، عدم برقراری ارتباط، آب خوردگی، مشکل صدا و اسپیکر، خرابی صفحه‌ی نمایش، باز نشدن قفل شماره گیر، خرابی آداپتور و شارژر اشاره کرد. همانطور که اشاره شد بسیاری از این اختلالات در اثر بی دقتی در نحوه‌ی استفاده ایجاد می‌شود. نمایندگی تلفن پاناسونیک، با بهره گیری از امکانات ویژه و تخصص بسیار بالای کارشناسان واحد تعمیرات تلفن پاناسونیک، قادر است در اسرع زمان با تشخیص علت و نوع خرابی، در جهت رفع آن اقدامات لازم را به عمل آورد. چنانچه شما عزیزان شاهد اختلال در دستگاه‌های تلفن پاناسونیک خود، شده‌اید، می‌توانید از سرویس‌های پشتیبانی و تعمیر در نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک، با بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک

بسیاری از مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک مربوط به بهم خوردن تنظیمات و در نتیجه اختلال در عملکرد آن است. اینجاست که با استفاده از کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک می‌توان این مشکل را حل کرد. 

رفع مشکل: برای گرفتن کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک کافیست به صورت همزمان کلیدهای 2، 5، 8 و 0 را بر روی گوشی بیسیم نگه دارید. بعد از چند ثانیه یک صدای بوق مانند به گوش می‌رسد که به معنای ریست شدن تلفن بیسیم پاناسونیک است. البته برای رفع مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک در این حالت می­توانید باطری‌های تلفن را خارج و پس از 15 دقیقه دوباره جای‌گذاری کنید.

رفع مشکل زنگ نخوردن تلفن

زنگ نخوردن گوشی تلفن یکی از مشکلات رایج تلفن پاناسونیک است که بسیاری از دارندگان این تجهیزات ممکن است با آن روبرو شوند. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قطع کردن صدا به صورت ناخودآگاه و قرار دادن میزان صدا بر روی صفر اشاره نمود. در بسیاری از مواقع بروز طوفان و بارندگی‌های شدید نیز می‌تواند بر خطوط تلفن و تماس‌های دریافتی آن تاثیرات منفی بگذارد.

از دیگر دلایل زنگ نخوردن تلفن می‌توان به تلفن‌های زیادی اشاره کرد که به صورت هم زمان موجب مصرف بالای برق می‌شوند. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل قرار گرفتن دستگاه بر روی حالت خصوصی یا privacy mode است. کارشناسان نمایندگی تعمیر تلفن پاناسونیک این آمادگی را دارند تا با عیب یابی دقیق اقدامات لازم جهت مرتفع سازی این مشکل را در حداقل زمان به عمل آورند.

پیغام line in use در تلفن پاناسونیک

نمایش پیغام line in use در تلفن پاناسونیک یکی دیگر از مشکلات متداول تلفن بیسیم پاناسونیک است. پیغام line in use در تلفن پاناسونیک نشان‌دهنده آن است که دستگاه ما از ست خارج شده است. برای رفع مشکل نمایش پیغام line in use در تلفن پاناسونیک مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا از اشغال نبودن خط مطمئن شوید.

دکمه MENU را فشار داده و سپس با جهت‌های بالا و پایین گزینه Initial Setting را انتخاب کنید.

دوباره با دکمه­های بالا و پایین گزینه Registration را پیدا و انتخاب کنید. سپس روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.

در پایان، روی گوشی بیسیم دکمه OK را فشار دهید. یک صدای بوق مانند خواهید شنید که نشان­دهنده ست شدن گوشی شماست.

https://screw-pich.niloblog.com/p/35

تعمیرات اسپیکر گوشی‌های تلفن

خرابی اسپیکر گوشی تلفن مسلماً از آن دست اختلالاتی است که دستگاه را عملاً بلا استفاده می‌کند و ناراحتی‌های فراوانی را در این خصوص به همراه می‌آورد. بسیاری از کاربران در خصوص دلایل ناکارآمدی اسپیکر تلفن سوالاتی را مطرح نموده‌اند. از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که می‌تواند زمینه ساز چنین اختلالی بشود، می‌توان به سوختگی اسپیکر تلفن، نفوذ آب و سایر مایعات به درون دستگاه، برخورد ضربه‌ی محکم به تلفن و اسپیکر قرار گرفته در آن و قطع اتصالات سیمی دستگاه اشاره نمود. اما آیا این مشکل قابل جبران خواهد بود؟ در جواب به این سؤال باید گفت همه چیز بستگی به نوع و میزان آسیب وارده به اسپیکر دارد. در صورتی که عوامل مخرب به طور کلی اسپیکر را معیوب کرده باشند، لازم است برای بازیابی سلامت دستگاه این قطعه به طور کلی مورد تعویض قرار بگیرد. در غیر این صورت می‌تواند با ترمیم آسیب وارده، دستگاه را به حال اول خود برگرداند

اخبار، مقالات و سؤالات متداول

کاربران گرامی می‌توانند با مرجعه به لینک تعمیرات پاناسونیک و اخبار مرکز تخصصی پاناسونیک، به مطالعه‌ی این اخبار بپردازند. لازم به ذکر است تعدادی از کارشناسان خلاق این مجموعه با گردآوری مقاله‌هایی تخصصی در حیطه‌ی تعمیرات، سعی دارند سطح علمی کاربران فرهیخته‌ی مجموعه را افزایش دهند. لازم به ذکر است، این مقالات دربرگیرنده‌ی مقالات تخصصی و عمومی می‌باشد. کاربران گرامی می‌توانند با کلیک روی لینک تعمیرات پاناسونیک و سؤالات متداول تعمیر تلفن پاناسونیک، وارد بخش مذکور گردند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 413 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:32

یکی از مشکلاتی که کاربران به ویژه پس از عوض کردن یا نصب ویندوز با آن مواجه می‌شوند، بوت نشدن لپ تاپ ایسر است. پس از این که لپ تاپ یا کامپیوتر روشن می‌شود، سیستم شروع به راه اندازی سخت افزاری و نرم افزاری می‌کند. سپس سیستم عامل با استفاده از boot loader از هارد فراخوانی شده و اصطلاحاً لود می‌شود. به این فرایند بوت شدن گفته می‌شود که طی آن اطلاعاتی مانند نام کارخانه سازنده BIOS، و جزئیات حافظه‌ی RAM در مانیتور به نمایش در می‌آیند.

اگر فرایند بوت شدن سیستم به درستی انجام نشود شما نمی‌توانید از لپ تاپ خود استفاده کنید. حال تصور کنید که لپ تاپ بوت نشده و هیچ یک از اطلاعات آن در دسترس شما قرار نگیرد. همراه ما باشید تا در ادامه دلایل و راه حل‌های بوت نشدن را مورد بررسی قرار دهیم.

کاربردی‌ترین راه حل‌های بوت نشدن ویندوز

همونطور که اشاره کردیم، برای رفع مشکل بوت نشدن ویندوز راه حل‌ها و روش‌های مختلفی وجود داره. موارد زیر، بخشی از کاربردی‌ترین ترفتدهای رفع این مشکل محسوب میشن:

استفاده از Safe Mode ویندوز

قابلیت Safe Mode یه روش خیلی جالب و کاربردیه که میتونین ازش برای رفع مشکل مورد بحث استفاده کنین. این قابلیت، در واقع یه روش خاص بوت کردن هست که به کم‌ترین میزان از نرم افزارها استفاده میکنه. بارها پیش اومده که فقط با یه بار راه اندازی ویندوز با استفاده از سیف مد یا حالت امن، مشکل بالا نیومدن ویندوز برطرف شده.

بررسی باتری لپ تاپ

شاید براتون جالب باشه بدونین که یکی از دلایل بوت نشدن ویندوز در لپ تاپ acer، مشکلات باتری این دستگاهه. بنابراین وقتی با این مشکل مواجه میشین، بد نیست شارژر رو عوض کنین یا این که باتری رو مورد بررسی قرار بدین. آگه دیدین این قطعه مشکل داره، باتری رو بیرون بیارین و با وصل کردن لپ تاپ به برق، مجدداً بالا اومدن ویندوز رو امتحان کنین. خیلی وقتا با این کار مشکل حل میشه. 

جدا کردن USB ها

یکی از ایرادهایی که بروز رسانی جدید ویندوز 10 داره، آینه که گاهی به خاطر سازگار نبودن یو اس بی های وصل شده به لپ تاپ، ویندوز بوت نمیشه و بالا نمیاد. معمولاً با کردن همه‌ی USB ها از دستگاه و ری استارت کردنش، مشکل برطرف میشه.

باتری لپ تاپ را چک کنید

جالب است بدانید که یکی از دلایل بوت نشدن لپ تاپ ایسر، مشکلات باتری لپ تاپ است. بنابراین وقتی با این مشکل مواجه می‌شوید، شارژر را عوض کرده و یا باتری را مورد بررسی قرار دهید. در صورت خرابی باتری حتماً آن را از دستگاه خارج کرده و با وصل کردن لپ تاپ به برق، مجدداً بالا آمدن ویندوز را امتحان کنید. گاهی مشکل با انجام همین کار ساده برطرف خواهد شد.

بوت سریع را غیر فعال کنید

یکی دیگر از روش‌های رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ acer، سیستم بوت سریع است. بوت سریع بخشی از تنظیمات BIOS یا UEFI است که اجازه افزایش سرعت عمل ویندوز را به سیستم می‌دهد.

خوشبختانه به راحتی می‌توان این قابلیت را که با نام Fast Boot شناخته می‌شود، غیر فعال کرد. برای این کار باید با زدن دکمه Delete به BIOS/UEFI وارد شوید. بعد از این کار، گزینه Fast Boot را از تب Advanced پیدا و آن را غیر فعال نمایید. البته لپ تاپ‌هایی که قبل از 2013 تولید شده‌اند از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

سایر روش‌های رفع بوت نشدن ویندوز در لپ تاپ

علاوه بر مواردی که بررسی کردیم، روش‌های دیگه ای هم برای رفع مشکل بوت نشدن ویندوز وجود داره. استفاده از System Restore یا Startup Repair، تنظیم مجدد نام درایورها، دور زدن صفحه بارگذاری جدید ویندوز، استفاده از نرم افزارهایی مثل: Boot Repair Disk و در نهایت، ریست فکتوری لپ تاپ ایسر هم میتونه بهتون در رفع این مساله کمک کنه.

مشکل مورد بحث به صورتی هست که معمولاً با استفاده از یکی از روش‌هایی که بررسی کردیم، برطرف میشه. اما آگه احیاناً هیچ کدوم از این روش‌ها کارساز نبود، بهتره برای دریافت راهنمایی‌های فنی‌تر، از کارشناس‌های تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ در نمایندگی مجاز ایسر مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، یکی از معتبرترین مراکز فروش و تعمیرات انواع مدل‌های لپ تاپ، تبلت، پروژکتور و … این کمپانی محسوب میشه. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش‌های مختلف، خدمات مفیدی رو به کاربرا ارائه کرده.

عرضه‌ی جدیدترین تولیدات ایسر به صورت اورجینال، ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه‌ی گارانتی معتبر، تعمیرات تخصصی، بررسی و ترمیم انواع محصولات برند مورد بحث و مواردی از این دست، مهم‌ترین اقداماتی هستن که نمایندگی مجاز این برند در مرکز سخت افزار ایران، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام میده. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می تونین از خدمات و سرویس‌های متنوع نمایندگی ایسر به ویژه در زمینه تعمیرات تخصصی بهره مند بشین.

تعمیر لپ تاپ ایسر

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 274 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:25

وای‌فای بخش مهمی از زندگی ما شده است. اگر کاربر یکی از لپ‌تاپ‌های مک بوک باشید؛ بدون وای‌فای تقریباً هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید و بهترین تجربه‌های کاربری را از دست دادید.

اگر در اتصال وای‌فای مشکلاتی وجود داشته باشد؛ باید فوراً حل کنید و سراغ راه‌حل‌های مختلف بروید تا سریعاً همه‌چیز دوباره متصل شود.

در این راهنمای کوتاه، سعی می‌کنیم ترفندها و راه‌حل‌هایی به شما آموزش دهیم تا سریعاً مشکل وای‌فای مک‌بوک را شناسایی و رفع کنید.

قطع شدن وای فای در مک بعد از فعال شدن از حالت sleep

یکی از شایع‌ترین مشکلات در مک در رابطه با اتصال به وای فای این است که، وقتی که سیستم را روی حالت sleep می‌گذارند و بعد مجدداً به آن مراجعه می‌کنند، متوجه می‌شوند که اتصال وای فای قطع شده است و مجدداً وصل نمی‌شود.

برای حل این مشکل به مسیر “Apple menu -> System Preferences -> Network”. بروید.

در پنل سمت چپ، که مشاهده می‌کنید، Wi-Fi را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

بعد از این روی گزینه Advanced کلیک کنید (سمت راست و پایین)

با کلیک بر این گزینه، وارد صفحه‌ای می‌شوید که شبکه‌های مختلفی را در آن می‌بینید. باید این شبکه‌ها را انتخاب کنید. پس Command + A را بگیرید.

در ادامه روی گزینه – کلیک کنید تا همه چیزهایی را که انتخاب کرده‌اید پاک کنید.

بعد از این به پنجره اصلی Network برگردید.

بعد روی منوی بازشونده Locations کلیک کنید

در اینجا روی آیکون ‘+’ کلیک کنید و یک لوکیشن جدید ایجاد کنید.

در ادامه روی Done کلیک کنید تا تنظیمات جدید اعمال شود.

قطع شدن وای فای در مک بعد از فعال شدن از حالت sleep 

در آخر، دوباره به شبکه Wi-Fi خانگی خود وصل شوید. به لطف این تنظیمات، از این به بعد می‌توانید با خیال راحت سیستم مک خود را به حالت خواب ببرید و بعد از بیدار شدن سیستم به راحتی اتصال به اینترنت و وای فای را به طور کاملاً قوی در آن در اختیار داشته باشید.

تنظیمات روتر را بررسی و ریستارت کنید

همیشه مشکل وای‌فای از دستگاه شما نیست و ممکن است برخی تنظیمات روتر بی‌سیم به هم ریخته باشند.

بهتر است سراغ روتر وای‌فای یا مودم روتر خودتان بروید و ابتدا آن را یک بار ریستارت کنید. اگر اتصال وای‌فای برقرار نشد؛ وارد پنل مدیریتی روتر شده و تنظیمات وای‌فای را بررسی و در صورت نیاز مجدداً انجام دهید.

اتصالات شبکه را کاملاً بررسی کنید. مثلاً، اگر مودم با یک کابل شبکه به روتر متصل شده است؛ بررسی کنید این کابل کنده نشده باشد یا در جایی پارگی و خرابی نداشته باشد.

https://screw-pich.niloblog.com/p/33

اگر فریم‌ویر روتر به‌روزرسانی نشده است؛ حتماً این کار را انجام دهید

دقت کنید که شاید هر چند وقت یک بار این مساله یعنی مشکل اتصال به اینترنت در مک رخ دهد. به شما توصیه می کنیم که، با همان شیوه ای که این بار مساله را حل کرده اید، برای بارهای بعدی نیز امتحان کنید. به شما قول نمی دهم که این اتفاق خیلی زود رخ دهد اما از آن جا که مک در این مشکل مستعد است، ممکن است دیر یا زود این مشکل دوباره رخ دهد. پس با خیال راحت، به یاد داشته باشید که این بار مشکل با تنظیمات چه بخشی حل شد.

بعد از این، همین مشکل را دوباره روی سیستم خود، تنظیم کنید و نت خود را بررسی کنید. اگر مشکل اتصال دارید، سایر تنظیماتی که در این مقاله آورده شده را روی مک خود انجام دهید.

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیر لپ تاپ اپل

ریکاوری فیلم

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 110 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:18

هنگ کردن لپ تاپ سونی مشکلی است که کمتر کسی گرفتار آن نشده است. تقریباً همه افرادی که از لپ تاپ و کامپیوتر استفاده می‌کنند حداقل یک بار با هنگ دستگاه خود مواجه شده‌اند. در این شرایط یا نتوانسته‌اند کاری انجام دهند یا اینکه با ترفندهای مختلف مشکل را به نحوی و شاید حتی موقتی رفع کرده‌اند؛ اما سؤال مهم اینجا پیش می‌آید که دلالیل اصلی هنگ کردن لپ تاپ سونی به واقع چیست و چرا چنین مشکلی بروز می‌کند.

لازم به ذکر است در صورت بروز هر گونه مشکل در لپ تاپ خود می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تماس گرفته و مشکل خود را با متخصصین ما در میان بگذارید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم سیر تا پیاز هنگ کردن مداوم لپ تاپ را بررسی و شناسایی کنیم.

جالبه بدونین که هنگ کردن در لپ تاپ‌هایی که cpu اونها ضعیف تره بیشتر و اتفاق میفته و حتی گاهی کار کردن با سیستم رو به شدن مشکل میکنه. رفع این اختلال گاهی کار راحتی نیست و نیاز به تخصص و مهارت بالایی داره. آگه مشکل هنگ کردن لپ تاپ سونی شما با راه حل‌هایی که در ادامه ارائه می دیم برطرف نشد، بهتره از کارشناسان مجرب تعمیر لپ تاپ در نمایندگی رسمی سونی کمک بگیرین. همکارای ما به خاطر دانش و تجربه‌ی بالایی که دارن، می تونن مشکل رو ریشه‌ای برطرف کنن.

دلایل اصلی هنگ کردن لپ تاپ سونی

عدم سازگاری سخت افزاری لپ تاپ سونی با برنامه‌ها و نرم افزاری‌های نصب شده

نبود آنتی ویروس مناسب و ویروسی شدن سیستم

وجود اشکالات سخت افزاری در دستگاه

اجرای هم زمان تعداد زیادی از برنامه‌های سنگین و معمولی تا جایی که به سی پی یو فشار می‌آید

کافی نبودن رم لپ تاپ سونی

عدم وجود فضای کافی در هارددیسک لپ تاپ سونی

دیفرگ یا یکپارچه سازی ویندوز لپ تاپ سونی (defragment)

رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ

خوشبختانه روش‌های مختلفی برای رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ وجود داره که باعث میشن این مشکل برطرف بشه و عملکرد سیستم به حالت عادی برگرده. آگه پای ایراد یا نقص سخت افزاری خاصی در میون نباشه، روش‌های زیر به شما کمک می کنن که مشکل قفل شدن لپ تاپ سونی خودتون رو برطرف کنید:

کمی صبر کنید و به سیستم فرصت بدین که پردازش رو انجام بده.

دکمه Caps Lock رو برای باز شدن قفل سیستم فشار بدین. بیشتر کاربرای لپ تاپ سونی با انجام این کار تونستن مشکل هنگ کردن سیستم شون رو برطرف کنن.

برنامه‌های باز رو ببندید یا اصطلاحاً End Task کنید. برای این کار کافیه دکمه‌های Ctrl + Alt + Del رو با هم فشار بدین تا پنجره Task Manager باز بشه. حالا برنامه‌ای که قفل شده و کار نمی کنه رو انتخاب کنین و گزینه End Task رو انتخاب کنید. با انجام این مراحل، مشکل هنگ کردن لپ تاپ sony برطرف میشه.

راه اندازی مجدد یا ری استارت لپ تاپ هم یکی از روش‌هایی هست وقتی لپ تاپ هنگ می کنه مورد استفاده قرار میگیره و معمولاً کاربردی هم هست.

تعمیر هنگ کردن لپ تاپ سونی

از End Task استفاده کنید

دکمه‌های Ctrl + Alt + Del را با هم فشار دهید تا پنجره Task Manager باز شود. گزینه End Task را انتخاب کنید تا دستگاه از قفل خارج شود و هنگ کردن لپ تاپ سونی به گونه‌ای حل شود

کمی منتظر بمانید

https://screw-pich.niloblog.com/p/32

اجازه دهید تا دستگاه روند پردازش را انجام دهد. گاهی لپ تاپ سونی فقط کند شده و در حال پردازش یک کار پیچیده است

لپ تاپ سونی را به یک مرکز تعمیر ببرید

از یک مرکز تعمیرات معتبر و استاندارد کمک بخواهید.

لپ تاپ سونی را ری استارت کنید

این روش ساده‌ترین راه حل است که اگر هنگ کردن لپ تاپ سونی به دلیل پردازش‌های سنگین باشد، معمولاً جواب می‌دهد.

نکاتی برای پیشگیری از هنگ کردن ویندوز

درسته که هنگ کردن لپ تاپ در بیشتر موارد به راحتی برطرف میشه و زیاد دردسر ساز نیست، اما بهتره تا جایی که میشه از بروزش پیشگیری کرد. اولاً اینکه همیشه سعی کنید متناسب با نوع و سطح کاربری تون لپ تاپ بخرید و محصولی رو انتخاب کنید که cpu قوی داشته باشه. تا حد امکان از اجرای همزمان چندتا برنامه‌ی سنگین در سیستم خودداری کنید. از نصب و آپدیت همیشگی یک آنتی ویروس معتبر روی لپ تاپ سونی تون غافل نشید که خیلی میتونه مؤثر باشه. موقع خرید لپ تاپ به ظرفیت رم و هارد دیسکش توجه کنید و همیشه برنامه‌های اضافی رو از سیستم پاک کنین.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

تعمیر لپ تاپ سونی

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 101 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:08

در این مطلب سعی داریم، مشکلات متداول گوشی موبایل سونی را که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، بررسی کنیم. با وجود اینکه همه ما می‌دانیم، مشکلات در همه گوشی‌های اندرویدی وجود دارد، با این حال مشکلات متداول گوشی سونی مدل G4، G3،G5، G6 و V30 را بررسی خواهیم کرد.

شارژ نشدن ۱۰۰% باتری گوشی

شارژ نشدن باتری یکی از متداول‌ترین ایرادهای گوشی­‌های اندرویدی است، که در گوشی­های موبایل سونی هم وجود دارد. برای رفع ایراد گوشی سونی می­توانید به کالیبره کردن باتری گوشی بپردازید، زیرا کالیبره کردن می­تواند مشکل را حل کند. برای کالیبره کردن باتری ابتدا شارژ گوشی را به صفر برسانید تا گوشی خاموش شود و سپس در حالت خاموش گوشی را شارژ کنید تا چراغ نوتیفیکیشن به رنگ سبز درآید، که نشانه پرشدن ظرفیت گوشی است و بعد گوشی را از شارژ جدا و آن را روشن کنید. به احتمال زیاد باتری ۱۰۰% شارژ شده است، در غیر این صورت مجدد گوشی را به شارژ بزنید تا شارژ باتری کامل شود.

عدم تعادل بین رنگ سبز و تیره

این مشکل یکی از مشکلات متداول گوشی موبایل سونی است. ال جی فقط ۵ نوع دوربین به گوشی‌های جدید خود اضافه کرده است. با این حال، چطور می‌توان در عکاسی با این دوربین‌ها یک کیفیت بهتر را به دست آورد؟

کیفیت دوربین V30 همان کیفیتی را دارد، که دوربین سونی G5 دارد. با وجود کنجکاوی‌های بسیار، در این مورد که آیا سونی در گوشی های جدید کیفیت دوربین را بالا برده یا نه، باید گفت که بسیار بعید به نظر می­رسد. از این رو، برخی کاربران گلایه دارند، که دوربین جلو این گوشی کیفیت خوبی ندارد و عکس‌های سلفی گرفته شده با آن تار و نامشخص است.

کار نکردن درست سنسور اثر انگشت

وجود سنسور اثر انگشت روی گوشی‌های موبایل سونی یکی از مهمترین مزایا و فوائد این گوشی‌ها است، که بسیاری از علاقمندان و دوستداران گوشی‌های سونی را خوشحال می‌کند. ولی با این حال، سنسور اثر انگشت گوشی سونی گاهی دچار ایراد و آسیب می شود، که می‌تواند برای کاربر بسیار آزاردهنده باشد. اگر سنسور اثر انگشت گوشی دچار ایراد شد، برای رفع ایراد گوشی‌ سونی می­توانید به روش‌های زیر آن را برطرف کنید.

 برای رفع ایراد گوشی‌های موبایل سونی که اثر انگشت کار نمی‌کند، ابتدا تمامی اثر انگشت­های ذخیره شده روی گوشی را پاک کنید و سپس یکبار دیگر اثر انگشت خود را روی گوشی تعریف کنید. جلد گوشی‌ها برای برخی افراد، مشکل‌ساز شده‌اند. جلد گوشی خود را بردارید و ببینید که مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

مشکل اتصالات گوشی

امروزه داشتن وای فای و بلوتوث روی گوشی های موبایل همه‌گیر است و اکثر گوشی­های موبایل به روز، از امکان اتصال به شبکه اینترنت و وای فای برخوردار هستند. گوشی‌های سونی هم دارای امکان وای فای هستند، ولی گاهی اوقات وای فای این گوشی های کار نمی‌کند و یا کند است. همان طور که می­دانید مشکلات متداول گوشی موبایل سونی که مربوط به بلوتوث و وای فای می‌شود، در همه گوشی‌های هوشمند وجود دارد، که این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشکلات مرتبط به اتصالات یکی از متداول‌ترین مشکلات گوشی‌های سونی است. به همین دلیل عدم توانایی استفاده از بلوتوث و یا وای فای برای اتصال به دستگاه‌های بی‌سیم در میان رایج­ترین مشکلات سونی تعجب‌آور نیست. در استفاده از برخی مدل‌های گوشی سونی کاربران در اتصال بلوتوث گوشی به دستگاه‌های دیگر و یا سیستم خودرو مشکل دارند و نمی‌توانند از طریق بلوتوث به سیستم‌های دیگر وصل شوند.

داغ شدن گوشی سونی

داغ شدن گوشی موبایل سونی مانند همه گوشی‌های هوشمند یکی از اساسی‌ترین و اصلی­ترین ایرادات این محصول است که برای رفع ایراد گوشی‌های موبایل سونی می­توانید این کارها را انجام دهید. در زمانی که نیاز به استفاده از کاور و قاب­های محافظ ندارید، می‌توانید آن را از گوشی موبایل جدا کنید، تا گوشی خنک شود. به مدت طولانی و پیوسته از گوشی موبایل خود استفاده نکنید، برخی از افراد ساعت‌ها با گوشی بازی می‌کنند که این کار سبب داغ کردن بیش از اندازه گوشی می­شود، به گوشی خود فرصت استراحت دهید. 

https://screw-pich.niloblog.com/p/31

در صورتی که قطعه‌ای و یا بخش از گوشی خراب شود، سریع آن را تعمیر و تعویض کنید، خراب شدن یک قطعه به سایر قطعات گوشی هم آسیب می زند. گوشی موبایل خود را از نظر نرم افزاری همیشه به روز نگه دارید، این امر به رفع اشکالات برنامه‌ها و نرم افزارها کمک می‌کند. در نهایت برای شارژ گوشی از شارژرهای ارزان قیمت و تقلبی استفاده نکنید و سعی کنید شارژر گوشی خود را به روز نگه دارید.

مشکل Bootloop

یکی دیگر از مشکلات متداول گوشی­ سونی ، مشکل Bootloop یا همان تکرار دوباره‌ی بوت تا زمان خالی شدن شارژ باتری دستگاه و خاموش شدن‌های ناگهانی در اثر سوختن برد اصلی دستگاه است. البته این گوشی در مدل‌های جدید گوشی ال جی اصلاح شده است و مربوط به مدل‌های گوشی تولید شده در سال‌های قبل از ۲۰۱۵ هستند.

با استفاده از روش­‌های گفته شده در بالا، می‌توانید به رفع ایراد گوشی‌های موبایل ال جی بپردازید و به راحتی بسیاری از مشکلات و ایرادهای متداول این گوشی‌ها را برطرف کنید.

نمایندگی تعمیرات سونی

نمایندگی تلویزیون الجی

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 96 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:05

کاربران انتظار دارند دستگاه چاپگری که خریداری کرده‌اند برای چند سال به خوبی کار کند و هزاران برگه را برای ما چاپ بگیرد. اما معمولاً اینطور نیست. چاپگر‌ها اغلب اوقات دردسر درست می کنند. روشن نشدن پرینتر مشکلی است که تعداد زیادی از کاربران  را درگیر کرده است. گاهی اوقات می ‌توان استفاده بیش از حد از پرینتر را علت اصلی خرابی چاپگر دانست. بسیاری از کاربران خانگی اغلب از پرینتر‌های جوهر افشان خود به میزان کافی استفاده نمی‌کنند. همین موضوع می ‌تواند باعث مشکلاتی همچون خشکیده شدن جوهر و سپس مسدود شدن نازل‌ های بسیار ریز جوهر‌افشان پرینتر شود.

دلایل روشن نشدن پرینتر

مشکل روشن نشدن پرینتر مربوط به فرمتر دستگاه شما می باشد. مشاهده این مشکل در پرینتر های زیر امکان پذیر می باشد :

پرینتر اچ پی ۱۲۱۲ HP Printer1212nf

پرینتر اچ پی ۱۲۱۴ HP Printer 1214nf

پرینتر اچ پی ۱۲۱۷ HP Printer 1217nf

در بعضی موارد که پنل دستگاه پرینتر روشن نمی شود، امکان تعمیر برد فرمتر دستگاه امکان دارد. همچنین قابل ذکر است، در بیشتر مواقع این برد تعویض می گردد. زمانی که چراغ های LED روی پنل پرینتر شما روشن می شود، امکان  تعمیر برد پرینتر بیشتر است. در صورتی که شما کاربران عزیز با مشکل رونشن نشدن پرینتر مواجه شدید، بهتر است دستگاه خود را به دست تعمیرکار بسپارید

در بعضی مواقع که پنل دستگاه به هیچ وجه روشن نمی شود امکان تعمیر برد فرمتر دستگاه وجود دارد.  لازم به ذکر است، در بیشتر مواقع این برد تعویض می گردد. اگر چراغ های LED روی پنل پرینتر روشن میشود در این حالت امکان تعمیر برد پرینتر بیشتر است. درصورتی که شما عزیزان با روشن نشدن پرینتر خود مواجه شدید لازم است دستگاه را به دست تعمیرکار متخصص بسپارید. علاوه بر خرابی برد فرمتر، یکی از دلایل روشن نشدن چاپگر سامسونگ، استفاده بیش از حد از این دستگاه است. وقتی شما بیش تر از ظرفیت پرینتر از آن استفاده می کنید، به قطعاتی مثل برد پاور و … فشار وارد شده و به تبع آن، دستگاه روشن نخواهد شد. 

اما به هم اندازه که استفاده زیاد آسیب زننده است، کار نکردن پرینتر هم می تواند منجر به روشن نشدن آن شود. اگر برای مدت طولانی از پرینتر استفاده نشود، قطعات آن از کار خواهند افتاد و احتمالا روشن شدن پرینتر با مشکلاتی همراه خواهد شد. اما از همه موارد ذکر شده که بگذریم، گاهی روشن نشدن پرینتر سامسونگ یک دلیل بسیار ساده و پیش پا افتاده دارد و آن قطع بودن برق است. قطعی برق ممکن است ناشی از قطع بودن کابل ها و یا خرابی پورت ها باشد. بنابراین پیش از اقدام برای تعمیر پرینتر سامسونگ، حتما اتصالات برق را بررسی کرده و مطمئن شوید که سالم هستند.

راه حل روشن نشدن پرینتر

 عدم رسیدن برق به دستگاه پرینتر مسی تواند باعث  روشن نشدن پرینتر شود. راه حل : ابتدا اطمینان حاصل کنید که پرینتر به برق متصل است و کابل برق ایرادی ندارد. مطمئن شوید که دکمه روشن / خاموش پرینتر روی روشن قرار دارد. اگر حالت های فوق درست است برد ECU را عوض نمایید. لازم به ذکر است، وقتی چاپگر به برق وصل می شود باید موتور دستگاه حدود ۵ ثانیه بچرخد.

روشن نشدن پرینتر اختلالی است که کاربران این دستگاه اداری را با مشکل مواجه می کند. رفع ایراد این مشکل نیاز به حضور کارشناسان مسلط و آگاه به فناوری های نوین دارد. مرکز تعمیرات سامسونگ برای جذب مهندسین و تکنسین های خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است.

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، واحد های تعمیرات سامسونگ را به صورت مجزا طراحی کرده است. درصورتی که کاربران با روشن نشدن پرینتر مواجه شدند جهت تعمیر باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند. کارگاه های فنی این نمایندگی به ابزارآلات مدرن تجهیز شده است. همانطور که مستحضر هستید دلیل ایرادات پیش آمده در چاپگر می تواند یکی از این دو مورد باشد :  ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری. از این رو مرکز تعمیرات پرینتر سامسونگ در پارت های تعمیر تفکیک شده به ارائه ی خدمات ریکاوری می پردازد.

https://screw-pich.niloblog.com/p/30

تکنسین های این مرکز با تسلط بر دانش نوین و با بکارگیری درجه یک ترین تجهیزات تمامی تعمیرات چاپگر را به کاربران ارائه می دهد. لازم به ذکر است، کادرفنی ما در صورت نیاز به تعویض قطع از قطعه هولوگرام دار استفاده می نمایند. چنانچه کاربران با روشن نشدن پرینتر خود رو به رو شدند می توانند با آسودگی خاطر دستگاه خود را به دست تکنسین های نمایندگی سامسونگ بسپارند.

تعمیر پرینتر سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 220 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:51

داغ شدن گوشی سامسونگ یکی از بزرگترین مشکلات کاربران کمپانی سامسونگ می باشد . افراد زیادی اعلام کرده اند که با داغی گوشی مشکل دارند . در این مقاله می خواهیم به بررسی روش های حل مشکل داغ شدن گوشی  بپردازیم . تلفن همراه یا گوشی همراه وسیله‌ای است برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ای است که برای اتصال به شبکه‌ی تلفن همراه به کار می رود.

این وسیله اولین بار توسط شرکت آمریکایی موتورولا در تاریخ ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به دو کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد.  در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم افزار یا سیستم عامل برای کنترل سخت افزار به کار می‌رود . برنامه های جانبی در این دستگاه توسط سیستم‌عامل اجرا می شوند. از سیستم‌های عامل معروف برای تلفن همراه، می توان به اندروید، آی اواس و ویندوز فون اشاره کرد. خاطرنشان می سازیم تکنسین ها و مهندسین مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ با تکیه بر مهارت و زبدگی خود به رفع ایراد داغ شدن گوشی کاربران محترم می پردازند .

علت داغ شدن موبایل سامسونگ چیست؟

با اجرای فرمان از سوی کاربر فعل و انفعالاتی در گوشی برای اجرای دستور انجام می شود. این فرمان ها نیاز به نیروی الکتریسیته برای اجرای دستورات دارند. استفاده از نیروی الکتریسیته برای انجام دستورات به تولید حرارت منجر می شود. گرمای تولید شده در قطعه مورد نظر باید برابر با میزان الکتریسیته ای باشد که قطعه دریافت می کند.

وقتی شما برنامه سنگینی را اجرا می کنید به طور طبیعی جریان بیشتری مصرف کرده و این مصرف بیشتر جریان موجب گرم شدن بیشتر گوشی می شود. اما اگر گوشی شما به صورت غیر طبیعی داغ شد علت های مختلفی دارد. دلایل این موضوع می تواند سخت افزاری و یا نرم فزاری باشد. این داغ شدن موجب آن می شود که قطعات داخلی آسیب ببینند و حتی در مواردی گوشی منفجر شود. در این موارد برای جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر از داغ شدن گوشی خود جلوگیری کنید. در ادامه دلایل داغ شدن موبایل سامسونگ بررسی می شود.

رفع ایراد داغ شدن گوشی سامسونگ

روشنایی صفحه را کم کنید

یکی از عمده دلایل داغ شدن گوشی زیاد بودن نور صفحه نمایش می باشد ، با کم کردن نور صفحه نمایش به راحتی می توانید به میزان قابل توجهی از گرمای گوشی خود کم نمایید .

GPS، WIFI و  Service location را خاموش کنید

اگر از وای فای ،جی پی اس و از موقعیت مکانی استفاده نمی کنید آن ها را غیر فعال کنید. زیرا آن ها در پس زمینه فضایی از رم را اشغال میکنند که خود باعث داغ شدن گوشی شما می شود.

داغ شدن موبایل سامسونگ به دلیل اجرای برنامه های پس زمینه و وای فای

برنامه های پس زمینه می توانند باعث داغ شدن موبایل سامسونگ شود. همچنین اگر وای فای شما روشن باشد مانند برنامه های پس زمینه مدام در حال تبادل اطلاعات است. این عوامل می توانند باعث داغ شدن گوشی شوند. هر چه تعداد برنامه های پس زمینه در حال اجرا بیشتر باشد گوشی بیشتر داغ می شود. بنابراین اگر گوشی شما داغ می شود غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه و خاموش کردن وای فای می تواند این مشکل را رفع کند.

پاک کردن Cache Partition

این روش آخرین راه برای رفع داغ شدن گوشی شما عزیزان می باشد . برای این کار باید وارد منوی ریکاوری موبایل سامسونگ خود شوید. و با اجرای Wipe Cache Partition در منوی ریکاوری Cache Partition را پاک نمایید.

پاک کردن Cache Partition

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا باید نرم افزار های بهینه ساز را حذف کنیم . درواقع این نرم افزار ها بیشتر از آن که بخواهند کمکی بکنند و فضای رم را آزاد کنند خود مقدار زیادی از فضای رم را اشغال میکنند. نرم افزارهای ذکر شده همیشه در پس زمینه فعال هستند . پس نصب نکردن آنها به نفع شما می باشد . آنتی ویروس ها هم همین اشکال را دارند .معمولا آنتی ویروس ها فضای زیادی از رم را اشغال می کنند و اکثرا کارایی لازم را ندارند. پس نرم افزار هایی مانند “Battery Saver apps, “Clean Master”, “CPU boaster”, “Antivirus” را از تلفن همراه خود حذف کنید . در این صورت به حل مشکل داغ شدن گوشی خود کمک فراوانی کرده اید .

https://screw-pich.niloblog.com/p/29

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ آماده پاسخگوی سوالات شما در خصوص انواع مشکلات گوشی است. در صورتی که برای شما عزیزان سوالی در مورد انواع مشکلات ایجاد شده در تلفن همراه پیش آمد می توانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. کارشناسان ما پاسخگوی تمام مشکلات شما در مورد مشکلات گوشی هستند. نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بهره مندی از پارت های جداگانه آماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان می باشد. واحد های تعمیرات موبایل سامسونگ و تعمیرات تبلت سامسونگ با بهره مندی از کارشناسان خبره به تعمیر گوشی و تبلت مشغول هستند. این واحد ها با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز توانایی تعمیر انواع موبایل و تبت را دارند. شما هموطنان عزیز می توانید به نمایندگی سامسونگ مراجعه و خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ

نمایندگی تلویزیون ال جی

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 96 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:41

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ در شهر تائگو توسط بیونگ-چول لی تأسیس شد. کار این شرکت به عنوان صادر کننده غذا آغاز شد و در ابتدا به صادرات ماهی خشک و آرد به چین می‌پرداخت. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ سامسونگ وارد کسب و کارها دیگر شد، از جمله بیمه عمر و تولید منسوجات. شاخه سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics) در سال ۱۹۶۹ تأسیس شد. شاخه‌ای که بیش از هر محصولی به تولید تلویزیون می‌پرداخت. فروش اولین تلویزیون سیاه سفید سامسونگ همدر سال ۱۹۷۰ آغاز شد. در دهه ۱۹۷۰ سامسونگ دامنه کار خود را باز هم گسترش داد و به بخش پتروشیمی شد. همچنین تولید انواع ماشین ظرفشویی، یخچال و مایکروویو را آغاز کرد. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ تمرکز بیشتری را بر روی صنایع الکترونیک قرار داد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلمبرداری را شروع کرد. این دهه، در عین حال برهه‌ای بود که سامسونگ شروع به صادرات بیشتر محصولات تولیدی خود به آمریکای شمالی کرد. در سال ۱۹۸۹ سامسونگ با بریتیش پترولیوم مشارکتی را ترتیب داد تا شرکت Samsung BP Chemicals تأسیس شود. این شرکت هم اکنون محصولات شیمیایی خود را در کره جنوبی به فروش می‌رساند. در ابتدا و میانه دهه ۱۹۹۰ سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

دلایل آب شدن مواد غذایی درون یخچال سامسونگ

یکی از مهم‌ترین دلایل افت سرما و شل شدن مواد داخل فریزر در یخچال فریزر سامسونگ، خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر می‌باشد. لاستیک دور درب یخچال می‌تواند از جایش کنده شود و یا این که پاره شود، که در نتیجه باعث می‌شود تا درب یخچال به درستی بسته نشود. بر طرف کردن این مشکل بسیار آسان و کم هزینه می‌باشد. برای رفع این مشکل، تنها کافیست تا لاستیک دور درب را با استفاده از آب داغ بشوید تا پرزهای احتمالی یا هر مواد زائدی که ممکن است به لاستیک چسبیده باشند، تمیز شوند و سپس قسمت‌های در آمده شده را باید جا بزنید. اما اگر لاستیک دور درب پاره شده بود، بهتر است تا لاستیک دور درب را به طور کامل تعویض کنید.

کثیف بودن سیم پیچ کندانسور

یکی دیگر از علل شل شدن مواد داخل فریزر در یخچال ساید بای ساید سامسونگ، کثیف بودن سیم پیچ کندانسور می‌باشد. سیم پیج کندانسور، به لوله‌های پیچ در پیچی گفته می‌شود که در پشت یخچال قرار دارند. این سیم پیچ‌ها عموماً گرم هستند و وظیفه‌ی دفع گرمای یخچال را به عهده دارند. درون این سیم پیچ‌ها گاز داغ وجود دارد. از آن جایی که این سیم پیچ‌ها در فضای پشت یخچال قرار گرفته‌اند، به راحتی می‌توانند توسط گرد و خاک کثیف شوند. کثیف بودن این سیم پیچ‌ها مانع از دفع گرما می‌شود و همین امر باعث می‌شود تا درون فریزر، افت سرما داشته باشیم. در نتیجه تمیز کردن مرتب این سیم پیچ‌ها بسیار ضروری می‌باشد.

مشکلات مربوط به چرخه‌ی انجماد

یکی از مهم‌ترین علل بالا و پایین شدن دمای یخچال، اختلال در اجزای الکترونیکی چرخه‌ی انجماد می‌باشد. این چرخه از رله (برای شروع کار کمپرسور می‌باشد)، ترموستات، سنسور کنترل دما و برد تشکیل شده است. خرابی هر یک از این اجزا باعث می‌شود، تا این چرخه به درستی انجام نشود. برای بررسی سالم بودن هر یک از این اجزا، باید از مولتی متر استفاده کنید. همچنین ممکن است طی این بررسی‌ها متوجه شوید که سیم کشی‌ها شل شده‌اند و یا این که سوخته‌اند، که باید آن‌ها را تعویض کنید.

https://screw-pich.niloblog.com/p/28

خرابی سنسور دما یا ترمیستور

اگر سنسور یا ترمیستور یخچال فریزر خراب باشد، نمی‌تواند دمای واقعی در یخچال فریزر را اعلام کند. در نتیجه اگر فضای درون فریزر گرم شود، سنسور نمی‌تواند اطلاعات صحیح را به برد الکترونیکی بفرستد، و در نهایت برد، فرمان خنک سازی، یا چرخش فن و... را صادر نمی‌کند. یکی از راه‌های ساده برای بر طرف کردن این مشکل این است که برای چند دقیقه یخچال فریزر را از برق بکشید و سپس آن را به برق وصل کنید. با این کار ممکن است که دستگاه ری استارت شود و ممکن است مشکل بر طرف شود، در غیر این صورت باید سنسور بررسی شود و در صورت نیاز باید تعویض شود.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران و کرج آماده ارائه خدمات سامسونگ از قبیل: یخچال فریزر، ساید بای ساید، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی سامسونگ می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 78 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:32

چند سالی‌ست که حضور گوشی‌های هوشمند ال جی در زندگی ما پررنگ شده است و بخش مهمی از فعالیت‌های روزانه عده‌ای از مردم در سراسر دنیا وابسته به این تلفن‌های همراه است. پس بدون شک این موضع باعث می‌شود کاربران در هنگام خرید اسمارت فون‌ها دقت بیشتری خرج کنند تا با مشکل روبرو نشوند. در دنیای مارکتینگ، بهترین شیوه این است که ما به سراغ برندهای مطرح جهانی برویم. در این سال‌ها چندین برند مختلف وارد بازار شده‌اند و با هم به رقابت پرداختند. یکی از این برندهای معروف شرکت ال‌جی است.

دلیل هنگ کردن برخی از اپ‌ها در گوشی‌های ال جی چیست؟

همان طور که می‌دانید گوشی تلفن‌های ال جی می‌توانند به مشکلات مختلفی دچار شود. مشکل نرم افزاری گوشی ال جی بیشتر مربوط به سیستم عامل اندروید می‌شود. از جمله اختلالات رایج این است که هنگام کار کردن با یکی از اپ‌ها به صورت ناگهانی و اتفاقی برنامه متوقف شده و یا این که قطع می‌شود و شما به صفحه اصلی گوشی خود منتقل می‌شوید. این اتفاق به طور معمول، زمانی رخ می‌دهد که شما اندروید گوشی خود را بروزرسانی نکرده باشید.

فراموش نکنید که بهترین راه حل برای بروزرسانی اندروید، استفاده از برنامه Play Store است. مشکلات مرتبط با اندروید می‌تواند در قطعی اینترنت و عملکرد نادرست بسیاری از اپ‌ها تأثیر داشته باشد. البته عدم فضای کافی برای ذخیره سازی نیز بسیار مهم است و می‌تواند عامل بروز اختلال در این زمینه نیز شود که روی باز کردن اپ‌ها، بازی‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، بسیاری از فایل‌های صوتی، اسناد و بارگیری‌ها از اینترنت تأثیر گذاشته و سبب کند شدن و یا قطع شدن این پارامترها می‌شود.

یکی از نقاط قوت هر سیستم عاملی مربوط به بروزرسانی‌های به موقع است. در هر آپدیت نرم افزاری، باگ‌های دستگاه و مشکلات نرم افزاری بهبود پیدا می‌کند یا باعث می‌شود سرعت دستگاه افزایش پیدا کند. اما شرکت ال‌جی نشان داده است، علاقه‌ای به آپدیت سیستم عامل اندرویدی نصب شده روی دستگاه‌های خود ندارد. از این رو معمولاً با مرور زمان مصرف باتری گوشی ال‌جی افزایش پیدا می‌کند یا حتی ممکن است باعث خرابی باتری شود. یا طبق گزارش کاربرها دستگاه تلفن همراه نسبت به روزهای اول عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهد و کند می‌شود. متاسفانه شرکت ال‌جی هنوز هیچ عکس‌العملی برای رفع این مشکل از خود نشان نداده است. همچنین چندین مورد عدم راه اندازی مجدد در گوشی‌های LG G7 Thinq و LG G7 بعد از آپدیت از سوی کاربران گزارش شده است.

از کار افتادن صفحه کلید در گوشی‌های ال جی

بسیاری از کاربران از مشکل نرم افزاری گوشی ال جی که مربوط به قفل شدن صفحه کلید است شکایت می‌کنند و می‌گویند که این گوشی‌ها در دراز مدت کیفیت صفحه کلید خود را از دست می‌دهند و دچار از کار افتادن صفحه کلید می‌شوند. حتی ممکن است در مواردی این مشکل به کند شدن عملکرد گوشی نیز منجر شود. برای رفع این مشکل راه کارهای بسیاری پیشنهاد می‌شود.

در صورتی که مشکل اصلی مربوط به صفحه کلید باشد می‌توان با استفاده از نرم افزارهای مختلفی مانند SwiftKey و یا بسیاری از نرم افزارها که در گوگل می‌توان یافت، آن را برطرف کرد. راهکارهای دیگر این است که طبق گفته خود کمپانی ال جی، با یک مرتبه بروزرسانی اندروید این گوشی‌ها می‌توان مشکلات بسیاری، از جمله هنگ کردن صفحه کلید را به طور کلی برطرف ساخت. 

گزینه Force GPU Rendering که از گزینه‌های این گوشی است، می‌تواند این مشکل را نیز حل و فصل کند. برای رسیدن به این گزینه باید از طریق تنظیمات عمومی، درباره تلفن، اطلاعات نرم افزاری اقدام کنید.

خرابی یا سوختن برد ال جی:

یکی ازبزرگترین مشکلات گوشی‌های ال‌جی سوختن برد این گوشی‌هاست. گوشی‌هایی که تا قبل از سال 2015 تولید شده‌اند با این مشکل روبرو بودند. عمده این ضعف را درگوشی‌های LG G4 و LG V10 مشاهده می‌شد. با سوختن برد تمام اطلاعات کاربران از بین می‌رفت. این ضعف یکی از دلایل عمده‌ای بود که باعث شد این شرکت کره‌ای بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهد. البته باید ذکر کرد که این مشکل فقط مربوط به گوشی‌هایی‌ست که تا قبل ازسال 2015 تولید شده بودند و در حال حاضر ال‌جی این مشکل را برطرف کرده است. اما بی‌توجهی ال‌جی در برطرف کردن این مشکل نشان داد این شرکت توجه‌ای به کاربران خود ندارد. زیرا این مشکل چندسال پی در پی گریبان گیر مشتریان بود.

مطمئن‌ترین روش پشتیبان گیری

همان طور که می‌دانید قبل از این که سیستم گوشی موبایل خود را بروزرسانی کنید باید به طور کامل از تمامی اطلاعات موجود در گوشی خود یک پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری روش‌های مختلف و گوناگونی دارد که باید یک روش مطمئن را برای این کار انتخاب کنید. مشکل نرم افزاری گوشی ال جی در انجام پشتیبان گیری نیز ممکن است سبب از دست دادن بسیاری از اطلاعات شما شود ولی انتخاب یک روش درست و دقیق از تمامی اطلاعات و فایل‌های شما به درستی محافظت خواهد کرد. 

نرم افزارها و اپ‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند پشتیبان گیری را برای شما آسان کنند. یکی از این دسته اپ‌ها Backup & Restor نام دارد. حتی نرم افزار dr.fone نیز برنامه مناسب و مطمئنی است. پس از این که یکی از آن‌ها را از گوگل دانلود کردید می‌توانید تمامی تقویم‌ها، لیست تماس‌ها، تمامی پیام‌های مخاطبین، اطلاعات کامل مخاطبین دفترچه تلفن گوشی شما، فایل‌های رسانه‌ای و... را پشتیبان گیری کنید.

تعمیر گوشی ال جی

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 98 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:22

تعمیرات تبلت ال جی از جمله خدمات تخصصی نمایندگی ال جی می باشد. تبلت ها از جمله لوزام الکترونیک قابل حمل هستند و به همین دلیل بیش از سایر محصولات در معرض خطر قرار دارند. نمایندگی ال جی با علم به این موضوع، برترین متخصصین تعمیرات تبلت ال جی را جذب نموده و به ارائه ی خدمات به کاربران تبلت های ال جی می پردازد. با توجه به مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری متفاوت تبلت ال جی ، تعمیرات این محصول، باید توسط متخصصین و مهندسینی انجام گیرد که تسلط کافی در تعمیرات تبلت داشته و با قطعات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت ال جی آشنایی کامل داشته باشند.

تعمیر تبلت ال جی

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت ال جی و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات تبلت ال جی قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خدمات واحد تعمیرات تبلت ال جی

  • تعمیرگاه تخصصی تبلت ال جی
  • تعمیر هارد تبلت ال جی
  • تعمیرات هارد تبلت ال جی
  • تعمیر باتری تبلت ال جی
  • تعمیرات باتری تبلت ال جی
  • تعمیر باطری تبلت ال جی
  • تعمیرات باطری تبلت ال جی
  • تعمیر تخصصی هارد تبلت ال جی
  • تعمیرات تخصصی هارد تبلت ال جی
  • تعمیر تخصصی باتری تبلت ال جی
  • تعمیرات تخصصی باتری تبلت ال جی
  • تعمیر تخصصی کیبورد تبلت ال جی
  • تعمیرات کیبورد تبلت ال جی
  • تعمیرات تخصصی کیبورد تبلت ال جی
  • تعویض کیبورد تبلت ال جی
  • تعویض تخصصی کیبورد تبلت ال جی
  • تعمیر برد تبلت ال جی
  • خرید قطعات تبلت ال جی

امکان خرید قطعات تبلت ال جی  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت ال جی روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.

نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی LG در تهران

نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی LG را شرکت گلدیران بر عهده دارد. چنانچه مدت گارانتی لوازم خانگی ال جی شما به پایان رسیده باشد، همچنان این شرکت به پشتیبانی از محصولات ال جی میپردازد.

مرکز تعمیرات با استفاده از قوانین مشتری مداری و بیش از نیم قرن سابقه در حوزه تعمیرات به حفظ و ارتقا کیفیت خدمات لوازم خانگی ال جی میپردازد.

برای آشنایی بیشتر با نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی LG در تهران، میپردازیم به مختصری از تاریخچه شرکت ال جی.

شرکت الجی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید.

https://screw-pich.niloblog.com/p/26

در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد.

این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین  تلفن کره‌ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره‌ای، در اوت ۱۹۶۶ اولین  تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای و در سپتامبر ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت.

نمایندگی تعمیرات الجی

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 90 تاريخ : جمعه 16 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:09

زمان خرید تلویزیون ممکن است هنگام خواندن ویژگی های آن کنتراست را مشاهده نمایید. به بیان ساده تر کنتراست یک قابلیت است که با وجود آن کیفیت تصاویر چندین برابر می شود. وجود این قابلیت در کیفیت تصاویر نقش مهمی دارد. قدرتمند بودن قابلیت کنتراست می تواند تصاویر با کیفیت را پدید بیاورد.

کنتراست چیست؟ 

Contrast Ratio یا کنتراست جزوه مشخصات صفحه نمایشگر تلویزیون می باشد. به طور کلی کنتراست به معنای روشنایی درخشان ترین رنگ (رنگ سفید) و روشنایی تاریک ترین رنگ (رنگ سیاه) می باشد. به بیان ساده تر هرچه نسبت کنتراست مطلوب تر و بالا تر باشد رنگ ها نیز از کیفیت بالا تر و روشنایی بیشتری برخوردار هستند.

اما از کجا بفهمیم تلویزیون کنتراست بالایی دارد یا خیر؟ زمانی که شما در یک محیط کم نور یا پر نور تلویزیون را تماشا می کنید نباید کیفیت تصاویر پایین بیاید و مانند قبل باید تصاویر از کیفیت مناسب برخوردار باشند.

امروزه تلویزیون های OLED که نسل جدید تلویزیون هاست از کنتراست بالایی برخوردار است. به این صورت که عدد کنتراست آن ها تا 1500 نیز می رسد. در تلویزیون های OLED و Ultra HD رنگ ها از عمق بیشتری برخوردارند.

کنتراست با کیفیت بالا 

در عکس زیر کنتراست بالا را مشاهده می کنید. کنتراست بالا در حقیقت طیف گسترده ای از نور های تیره و روشن را ارائه می دهد. در کنتراست بالا عکس ها با نور مناسب تری بوده . رنگ ها نیز طبیعی تر خود را نشان می دهد عمق رنگ ها نیز بیشتر خواهند بود.

کنتراست با کیفیت پایین 

در عکس زیر همانطور که مشاهده می کنید قسمت های تیره و روشن تمایز خاصی ندارند. نتیجه ی این یکنواختی عکس زیر می باشد که جلوه ی خاصی را به نمایش نمی گذارد. در کنتراست پایین ممکن است رنگ ها طبیعی بودن خود را نشان ندهند و روشنایی مطلوب را نداشته باشند. در تصاویر سیاه  و سفید نیز به دلیل پایین بودن این قابلیت ممکن است دچار یکنواختی و کسلی در مشاهده ی تصاویر شوید. پس کنتراست پایین در ارائه ی تصاویر توانایی مناسب را ندارد.

جالب است بدانید که این کنتراست پایین در تلویزیون آزاردهنده است اما در عکاسی ممکن است بسیار لذت بخش باشد و با این ضعف عکاسان بتوانند عکس های هنری خاصی را تهیه نمایند مثل عکس ها زیر.

https://screw-pich.niloblog.com/p/25

همان طور که مشاهده می کنید به دلیل عدم وجود مرز بین رنگ سیاه و سفید و یکنواختی آن ها می تواند از این عکس لذت برد. در حالی که در تصاویر تلویزیونی این یکنواختی نوعی ضعف می باشد.

حرف آخر

کنتراست می توان به تصاویر جان بدهد و رنگ ها را طبیعی تر و مطلوب تر نشان دهد. به راحتی می توانید با این قابلیت از تماشای فیلم ها و ویدئو ها لذت ببرید.

تعمیرات تلویزیون شارپ

تعمیرات گوشی اچ تی سی

نمایندگی اپل

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:27

در هنگام بروز مشکل در بلندگوی لپ تاپ ، گاهی ممکن است صدا از بلندگوی لپ تاپ واضح شنیده نشود یا یکی از بلندگوها کار نکند. اگر هنگام تعمیر بلندگوی  لپ تاپ متوجه شدید که صدای لپ تاپ غیر طبیعی و گنگ و نامفهوم است علت این موضوع را میتوان در موارد زیر جست وجو کرد:

اختلال نرم افزاری

 اگر هر دو صدای شنیده شده از بلندگو ها و هدفون غیر طبیعی باشد احتمالا نرم افزار مربوط به کارت صدا خراب شده است. برای رفع این عیب باید نرم افزار راه انداز کارت صدا را از نو نصب کنید . اگر با نصب نرم افزار راه انداز مشکل حل نشد بهتر است سیستم عامل قبلی را حذف نموده و آن را از نو نصب کنید. در تعمیر بلندگوی لپ تاپ باید متخصصین به اختلالات نرم افزاری توجه ویژه داشته باشند.

کارت صدا معیوب است

اگر نصب مجدد نرم افزار ها کمکی به حل مشکل نکرد، احتمالا کارت صدا خراب شده است.از آنجایی که کارت صدای اغلب لپ تاپ ها آنبرد است دو گزینه پیش رو خواهید داشت : اگر لپ تاپ شما دارای شکاف آزاد Mini PCI  باشد میتوانید یک کارت صدای مجزا بروی این شکاف نصب کنید.

از یک کارت صدای خارجی استفاده نمایید

یکی از بلندگو های لپ تاپ صدایی خش دار و همراه با ترق ترق از خود تولید میکند و نصب مجدد نرم افزار راه انداز کارت صدا و سیستم عامل ویندوز نیز این مشکل را بر طرف نمیکند.

بلندگوی لپ تاپ خراب شده است

 صدای لپ تاپ را با یک هدفون استریو تست کنید. اگر یکی از دو گوشی دارای صدای طبیعی بود، برد صوتی سالم است و مشکل مربوط به یکی از بلندگو ها میباشد که باید یکی از انها را تعمیر و تعویض کرد.یکی از بلندگوهای لپ تاپ کار نمی کند اما بلندگو ی دیگر به خوبی کار میکند. در این مورد باید به بخش تنظیمات صدای لپ تاپ مراجعه کنیم.

تنظیمات صدای لپ تاپ به هم خورده است

بدین منظور به بخش تنظیمات رفته و بررسی کنید که هر دو بلندگو وصل باشند و صدای یکی از بلندگو ها قطع نباشد. همچنین ممکن است زبانه توازن صدا به سمت یکی از بلندگو ها متمایل شده و سبب قطع بلندگوی دیگر شده باشد. لذا جهت تعمیر بلندگوی لپ تاپ تنظیمات صدا را بررسی نمایید.

https://screw-pich.niloblog.com/p/24​

یکی از بلندگو ها خراب است

در حالی که لپ تاپ در حال پخش یک فایل صوتی است، یک هدفون استریو به ان وصل کنید. اگر صدا از هر دو گوشی هدفون دریافت شود مشخص میگردد که یکی از بلندگو های لپ تاپ خراب است و باید تعویض شود. همان گونه که ذکر شد در این موارد مهم ترین راه کار جهت تعمیربلندگوی لپ تاپ ، تعویض بلند گو می باشد.

تعمیر لپ تاپ hp

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر پرینتر اپسون

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:24

یکی از مشکلات عجیبی که برخی از کاربران گوشی های اندرویدی با آن رو به رو می‌ شوند مسئله‌ ای تحت عنوان سیاه شدن صفحه نمایش گوشی است که اصطلاحا به آن The Black Screen of Death گفته می ‌شود. اما راه حل این مسئله چیست؟

منظور از خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی چیست؟ 

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که در حین استفاده از گوشی ناگهان صفحه نمایش آن خاموش و کاملا سیاه شود و دستگاه قابل استفاده نباشد! به این اتفاق که متاسفانه بنا به دلایل مختلف و گاها حتی نامعلومی در گوشی های اندرویدی رخ می ‌دهد، اصطلاحا The Black Screen of Death گفته می ‌شود که ما آن را سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی خطاب می ‌کنیم.

اما دلیل بروز این مشکل در گوشی های اندرویدی چیست؟ چه علائمی می ‌توانند نشان دهند که احتمال بروز این مسئله در گوشی وجود دارد؟ برای مقابله و رفع این مشکل چه کنیم؟

نشانه های اصلی ایجاد مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش 

قبل از اینکه مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی به طور کامل نمایان شود، اغلب نشانه های خاصی به وجود می‌ آیند که می‌توان آن ها را علائمی مبنی بر احتمال بروز مشکل مذکور دانست. برخی از اصلی ترین علائم بروز این مشکل شامل موارد زیر می‌شود:

  • سو سو زدن صفحه نمایش و عدم کار کردن تاچ گوشی
  • فریز و هنگ کردن بیش از حد گوشی
  • ریستارت شدن خودکار گوشی و افت ناگهانی مقداری از درصد شارژ باتری
  • کرش های پی در پی اپلیکیشن ها

موارد فوق تنها بخشی از علائمی هستند که می ‌توانند زنگ خطری برای افزایش احتمال بروز مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی شما باشند. البته دقت داشته باشید که بروز هر یک از اتفاق های فوق نمی ‌تواند 100 درصد نشان دهد که شما با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو به رو خواهید شد.

دلیل بروز این مشکل در گوشی های اندرویدی چیست؟ 

اما به نظر شما چه دلایلی منجر می‌ شوند که مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش در گوشی پدیدار شود؟ به بیان دیگر دلایل موثر در وقوع این خرابی کدامند؟ برخی از اصلی ترین دلایلی که می ‌توانند در بروز این مشکل موثر باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نصب اپلیکیشن های مخرب و دارای باگ و بد افزار
  • عدم جداسازی شارژر از گوشی بعد از فول شارژ شدن باتری آن
  • استفاده از شارژرهای نامرغوب
  • استفاده از باتری قیک یا جعلی
  • قدیمی بودن باتری و اتمام عمر مفید آن

دلایل فوق تنها بخشی از دلایلی هستند که می ‌توانند منجر به بروز مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی شوند. دلایل دیگری هم ممکن است در این راستا تاثیرگذار باشند.

چطور اطلاعات داخل حافظه گوشی را نجات دهیم؟ 

اما تصور کنید که مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی برای شما رخ داده است! حالا تکلیف اطلاعاتی که در حافظه دستگاه ذخیره شده بودند چه می ‌شود؟ آیا هیچ راهی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانید اطلاعات داخلی گوشی را ریکاور کرده یا حداقل از گوشی به کامپیوتر منتقل کنید؟ برای انجام این کار برنامه (Dr.Fone – Recover) می‌تواند به شما کمک کند، اما نباید مدعی شد که با این برنامه به صورت تضمینی قادر به بازیابی و انتقال تمام دادها های گوشی به کامپیوتر خواهید بود، اما در هر صورت امتحان کردن آن بد نیست! با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به صفحه دانلود برنامه مذکور مراجعه کنید.

به منظور استفاده از این برنامه و ریکاور کردن اطلاعات گوشی که با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو به رو شده، کافیست گوشی را با کابل مناسب به کامپیوترتان متصل کنید و سپس برنامه (Dr.Fone – Recovery) که قبلا روی سیستم نصب شده بود را اجرا نمایید. سپس مراحلی که برای ریکاوری دیتای گوشی و انتقال آن ها به حافظه کامپیوتر شرح داده شده را طی کنید. بدین ترتیب اطلاعات گوشی شما نجات پیدا می‌ کنند. البته طبق بررسی ما برنامه مذکور بیشتر با برخی مدل های گوشی های سامسونگ سازگاری داشته و در تمام گوشی های موبایل نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت. بنابراین به این روش به عنوان تیری در تاریکی نگاه کنید.

رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی 

اما چطور می‌ توانیم مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی را رفع کنیم؟ برای انجام این کار چندین راه حل معرفی می‌ کنیم و نحوه استفاده از هر کدام آن ها را شرح خواهیم داد. شما با طی کردن مراحل و راه حل هایی که در هر قسمت شرح داده شده احتمالا قادر به رفع مشکل سیاه شدن نمایشگر گوشی خواهید بود.

روش اول: حذف پارتیشن حافظه کش گوشی 

با حذف پارتیشن حافظه کش (Cache) گوشی های اندرویدی در اغلب موارد مشکل خاموش شدن خودکار نمایشگر رفع می ‌شود. بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم در اولین قدم مراحل زیر را طی کنید:

در قدم نخست باید وارد حالت ریکاوری (Recovery Mode) گوشی خود شوید و اطلاعات حافظه کش (Cache) دستگاه را به طور کاملا حذف نمایید. انجام این کار در خیلی از موارد منجر به رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی می ‌شود. اما چطور وارد حالت ریکاوری شده و حافظه کش گوشی را کاملا حذف کنیم؟ برای انجام این کار ابتدا اگر گوشی خاموش نیست، آن را خاموش کنید.  دکمه های افزاری صدا (Volume Up)، پاور (Power) و هوم (Home) گوشی را به طور همزمان فشرده و نگه دارید. مشاهده خواهید کرد که گوشی شما وارد حالت ریکاوری (Recovery Mode) می‌شود.

نکته: ممکن است در برخی گوشی ها برای فعال سازی حالت ریکاوری نیاز به فشردن دکمه های دیگر و طی کردن مراحل متفاوتی وجود داشته باشد. برای اینکه با نحوه دقیق فعالسازی حالت ریکاوری در مدل گوشی خودتان آشنا شوید، کافیست یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید.

زمانی که وارد حالت ریکاوری شدید، با فشردن دکمه های افزایش و کاهش صدا می‌توانید مابین گزینه های مختلفی که وجود دارد جهش داشته باشید. بدین ترتیب به گزینه Wipe Cache Partition مراجعه و با فشردن دکمه پاور آن را انتخاب نمایید. در این شرایط یک پیغام برای تایید حذف حافظه کش گوشی ارائه می ‌شود که باید در آن گزینه Yes را انتخاب کنید. حال که حافظه کش گوشی پاک شد، روی گزینه Reboot system now بروید و با انتخاب آن، دستگاه را ریستارت کنید. گوشی شما ریستارت می‌شود و احتمالا مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش آن برطرف خواهد شد. اگر این مشکل همچنان پابرجا بود که راه حل هایی که در ادامه شرح داده می‌شوند استفاده نمایید.

 

 

https://screw-pich.niloblog.com/p/23​

روش دوم: حذف اپلیکیشن های مخرب و بدافزارها 

همانطور که قبلا هم گفتیم نصب بودن اپلیکیشن های مخرب و بد افزارها می‌توانند منجر به بروز مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی شود. بنابراین با شناسایی و حذف این اپلیکیشن های مخرب می‌توان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد. اما بخش سخت کار مربوط به شناسایی آن اپلیکیشن مخرب می ‌شود! چطور می ‌توانیم اپلیکیشن مذکور را پیدا کنیم؟ شما ابتدا باید لیستی از اپلیکیشن های اخیری که در گوشی نصب کردید و فکر می ‌کنید که احتمال دارد در بروز مشکل سیاه شدن صفحه نمایش دستگاه موثر باشند را ایجاد نمایید و حتی اگر شده راضی به حذف کل اپلیکیشن های دستگاه برای یافتن منشا مشکل و برطرف کردن آن باشید. برای حذف اپلیکیشن ها هم می‌توانید از حالت سیف مد (Safe Mode) اندروید استفاده کنید. بنابراین:

ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و سپس مجددا به صورت عادی آن را روشن نمایید. زمانی که گوشی در حال روشن شدن یا اصطلاحا بوت است، لوگوی شرکت سازنده گوشی نمایش داده می‌شود. به محض اینکه این لوگو را دیدید دکمه کاهش صدا (Volume Down) را فشرده و نگه دارید تا لاک اسکرین گوشی نمایان شود. بدین صورت گوشی در حالت سیف مد (Safe Mode) قرار خواهد گرفت. برای اطمینان از این مسئله بخش زیرین صفحه نمایش را بررسی کنید و به نبال عبارت Safe Mode باشید. زمانی که در این حالت گوشی اجرا شود، عبارت مذکور روی نمایشگر دستگاه نشان داده خواهد شد.

حالا که در حالت سیف مد هستید باید اپلیکیشن هایی که تصور می‌ کنید مخرب هستند و می‌ توانند در بروز مشکل خاموش شدن صفحه نمایش گوشی موثر باشند را حذف نمایید. می‌ توانید در این مرحله یک به یک اپلیکیشن هایی که فکر دارید در به وجود آمدن مشکل دخیل هستند را حذف و سپس با راه اندازی گوشی در حالت نرمال، عملکرد دستگاه را بررسی نمایید و اگر مشکل رفع نشد دوباره اپلیکیشن مشکوک بعدی را حذف و به همین ترتیب ادامه دهید تا اپلیکیشن مخرب اصلی پیدا شود.

اما برای ساده تر شدن کار می ‌توانید در همین مرحله کل اپلیکیشن هایی که تصور می‌کنید ممکن است در به وجود آمدن مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش دستگاه تاثیرگذار باشند را حذف کنید. برای حذف هر اپلیکیشن کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Applications Manager را انتخاب کنید.
  • اپلیکیشن مشکوک مورد نظر را از لیست انتخاب کنید.
  • گزینه Uninstall را انتخاب نمایید و با حذف اپلیکیشن موافقت کنید.

بعد از اینکه اپلیکیشن های مخرب را حذف کردید، دستگاه را با استفاده از دکمه پاور ریستارت کنید. به احتمال زیاد اگر دلیل بروز مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شما با نصب بودن اپلیکیشن مخرب ارتباط داشته باشد، مشکل رفع می‌ شود.

اگر با انجام دادن موارد و روش های قبل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی رفع نشد، توصیه می‌کنیم دستگاه را فکتوری ریست کنید. با فکتوری ریست کردن گوشی تمام اطلاعات آن حذف و تنظیمات دستگاه به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده می ‌شوند. تقریبا در 80 درصد مواقع انجام این کار مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی های اندرویدی را برطرف می‌ کند. به منظور انجام این کار باز هم باید وارد حالت ریکاوری مد شوید. بنابراین گوشی را خاموش کنید و سپس دکمه های افزاری صدا (Volume Up)، پاور (Power) و هوم (Home) را به طور همزمان فشرده و نگه دارید تا دستگاه در حالت ریکاوری مد اجرا شود.

گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید و با انجام فکتوری ریست موافقت نمایید. در این حالت باید چند دقیقه‌ ای منتظر بمانید تا گوشی فکتوری ریست شود و سپس به صورت خودکار ریستارت گردد. به احتمال بسیار بالا پس از ریستارت گوشی مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش دستگاه برطرف می‌شود.

اگر شکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی رفع نشد چه کنیم؟ 

اگر بعد از انجام تمام کارهای فوق و حتی فکتوری ریست هم مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی شما رفع نشد، مطمئن مسئله با سخت افزار دستگاه ارتباط دارد، بنابراین باید آن را به تعمیرکار مجربی واگذار کنید.

تعمیر موبایل اپل

تعمیر گوشی هواوی

تعمیر ماکروویو

 

 

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:00

امروزه یکی از مشکلات متداولی که برخی کاربران دستگاه های کپی، در زمان چاپ با آن مواجه می شوند سیاه شدن صفحه می باشد، این مشکل معمولا در انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان دیده می شود. عوامل متعددی  در بروز چنین مشکلاتی دخیل هستند و قطعات زیادی هستند که در صورت درست کار نکردن ممکن است این مشکلات را دامن بزنند. گاهی سیاهی و خطوط تار روی کاغذ به قدری زیاد است که تصویر کاملا ناخوانا میشود.

از آن جا که دستگاه های کپی در ادارات و شرکت ها کاربرد بسیار زیادی دارد بروز چنین مشکلی می تواند در عملکرد کلی سازمان اختلال ایجاد کند. از آن جا که ساختار چنین دستگاهی پیچیده است حل مشکل حتما نیاز به کمک گیری  از مراکز و متخصصان خبره در این امر را دارد. معمولا این مشکلات از کارتریج دستگاه کپی نشات می گیرد.

دلایل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی 

تنظیمات اشتباه : از مهم ترین دلایل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی گاهی اشتباه در تنظیم تراکم رنگ آن است یعنی وقتی که تراکم رنگ بر روی بسیار تیره تنظیم شده باشد. این مسئله کاملا طبیعی است و کابران می توانند برای کم کردن این تراکم به روش دستی اقدام کند و یا حالت تراکم خودکار را امتحان کند. البته در این زمان بهترین راهکار مراجعه به مرکز تعمیر و سپردن آن به تعمیرکار و متخصص حرفه ای می باشد تا در کمترین زمان ممکن اقدام به برطرف سازی آن کنند تا از صدمات جبران ناپذیری بعدی جلوگیری شود.

اختلال در نقاط اتصال چاپگر 

یکی  دیگر از مشکلات متداول دیگر که گریبان گیر دستگاه های کپی می شود اتصالات داخلی دستگاه کپی می باشد و این امر موجب این می شود که بعد از پرینت گرفتن کاغذ سیاه می شود و ظاهر زشتی پیدا می کند. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در واشرهای سر سیلندر دستگاه کپی باشد که حل آن حتما نیاز به مراجعه به تعمیرکار و متخصص با تجربه دارد.

کثیف شدن هد دستگاه کپی 

از دلایل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی می توان به کثیف بودن هد دستگاه اشاره کرد که برای برگرداندن کیفیت چاپ حتما نیاز به تمیز شدن دارد.

https://screw-pich.niloblog.com/p/22​

پر شدن سطل زباله دستگاه کپی 

از مشکلات دیگر که می تواند دلیل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی را رقم بزند، پر شدن سطل زباله دستگاه کپی باعث ایجاد لایه های سیاهی بر روی کاغذهای چاپ شود که از بالا به پایین کاملا مشهود است.

برخی مشکلات فیوزینگ 

احتمال دارد عدم کارکرد صحیح فیوزینگ دستگاه کپی هم به  سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی بینجامد که باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

راه های حل مشکل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی

همانطور که در ابتدای مطالب گفته شد بیشتر مشکل سیاه شدن کاغذ در دستگاه کپی مربوط به کارتریج است که نیاز به شارژ و تعمیر دارد که در این صورت باید خیلی با دقت و احتیاط انجام شود تا موجب کثیف شدن اجزای دستگاه کپی نشود.

تعمیر فتوکپی شارپ

تعمیر پلاتر اپسون

تعمیرات سانترال

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:47

آب خوردگی صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی معمولا در دو حالت ایجاد می شود یکی در هنگام بازی کودکان و دیگری در هنگام تمیز کردن تلویزیون .

در هر دو حالت آب یا مایع تمیز کننده که روی پنل تلویزیون پاشیده شده به مقدار بسیار کم از فاصله بین صفحه نمایش و قاب تلویزیون وارد شده و با توجه به قرار گرفتن فلت های منتقل کننده تصویر و برد آدرس در بخش پایینی دستگاه با ایجاد اتصال بین پین های فلتهای منتقل کننده اطلاعات تصویر که ارتباطهای میلی متری و میکرو میلی متری با هم دارند باعث آسیب رسیدن به مجموعه پنل تلویزیون می شود.

اطلاعات تصویردر چند مرحله پردازش می شود و در آخر توسط چند کانال ارتباطی که فلت نامیده می شود به پنل صفحه نمایش منتقل می شود، این فلتها که ولتاژ کار پنل تلویزیون و اطلاعات تصویر را منتقل می کنند عایق هستند اما در محل اتصال به برد آدرس آخرین برد که اطلاعات تصویر از آن به صفحه نمایش منتقل می شود این پوشش عایق وجود ندارد و مایع نفوذ کرده به داخل تلویزیون در اینجا باعث اتصال مدارات مختلف به هم می شود و به غیر از خرابی های الکترونیکی باعث ایجاد جرقه و سوختگی فیزیکی و سولفاته شدن مدارات می شود.

تعمیر در محل آب خوردگی صفحه تلویزیون

 

 

 

هر فلت وسیله انتقال یک نوار عمودی از تصویر است و این نوار به تعداد زیادی خط تقسیم می شود ورسیدن مایعات که رسانا هستند به پنل که به اصطلاح آبخوردگی پنل تلویزیون نامیده می شود ممکن است عیوب متفاوتی را ایجاد کند.

اگر آبخوردگی تلویزیون در حالت خاموش اتفاق افتاد بهترین حالت روشن نکردن تلویزیون است اما اگر تلویزیون روشن شد و آبخوردگی باعث ایجاد ایراد شد هم هراندازه تلویزیون زمان کمتری کار کند آسیب کمتری به دستگاه وارد می شود و تعمیر تلویزیون آب خورده هزینه کمتری دارد.

تعمیر تلویزیون آب خورده

برای تعمیر تلویزیون آب خورده، ابتدا باید فلتهای آسیب دیده را بررسی و قابلیت ترمیم و یا نیاز به تعویض آنها را مشخص کرد و فلتهایی را که آسیب کمتری دیده اند را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کرد. البته این تاکید بر بررسی و دقتی که در تعویض یا تعمیر به آن اشاره می کنیم بدلیل ظرافت بسیار زیاد این بخشها است به طوری که در اتصال فلتها به پنل در میلیمتر 20 کانال ارتباطی وجود دارد که ممکن است تعدادی آسیب دیده و تعدادی سالم باشند.

در صورتی که فلتهای آسیب دیده قابلیت تعمیر نداشته باشند و یا آسیب دیدگی طوری باشد که بعد از تعمیر ایراد به طور کامل برطرف نشود مثلا تصور خط رنگی داشته باشد باید فلت معیوب تعویض شود که این تعویض نیازمند داشتن دستگاه وکیوم پرس و لوازم خاص و از همه مهمتر داشتن دقت و ظرافت کاری است.

بعضی مواقع آب خوردگی صفحه تلویزیون باعث خرابی برد درایور اطلاعات تصویر که با نام TFT یا T CON آن را می شناسیم می شود که خرابی این برد هم در نوع خود بسته به برند و مدل دستگاه عیوب مختلفی از خرابی تصویر تا روشن نشدن دستگاه را در تلویزیون های مختلف ایجاد می کند .برای نمونه تلویزیون ال ای دی سونی با مدل KLV-46EX720 عموما در هنگام آبخوردگی دچار خرابی برد T CON می شود و در اثر خرابی این برد دستگاه روشن نمی شود.

https://screw-pich.niloblog.com/p/21​

جهت جلوگیری از آبخوردگی تلویزیونهای LED و LCD نکات زیر را رعایت کنید :

  • از اسپری کردن مایع پاک کننده روی صفحه تلویزیون اکیدا خودداری کنید.
  • از قرار دادن مایعات در نزدیک تلویزیون خودداری کنید.
  • درصد زیادی از تلویزیون های آبخورده در هنگام بازی کودکان آسیب دیده اند: مراقبت های لازم را انجام دهید.

تعمیر تلویزیون اسنوا

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر پلاتر hp

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:36

روی لنز دوربین پشت یا اصلی آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus) یک لایه شیشه محافظ نصب است که جنس آن به گونه ‌ای انتخاب شده که مقاومت بالایی در برابر خراشیده شدن دارد. این شیشه محافظ سبب می ‌شود لنز دوربین پشت گوشی مستقیما با اشیای و اجسام خارجی در ارتباط نباید و بر روی آن خط و خش یا شکستگی ایجاد نشود. 

 

مختصری درباره این آموزش

عویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون در شرایطی انجام می‌گردد که بنا به هر دلی روی شیشه مذکور خط و خش هایی به وجود آید یا شیشه مذکور بشکند.در ادامه این مطلب می ‌خواهیم به آموزش مرحله به مرحله و تصویری نحوه تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون بپردازیم. فراموش نکنید که برای تهیه ابزارها و همچنین قطعاتی که به منظور تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون به آن ها نیازمند هستید، می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که بنا به هر دلیل قادر به تعویض شیشه لنز دوربین گوشی نبودید، می‌توانید با ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک انجام این کار را به کارشناسان ما واگذار نمایید.

مرحله 1: باز کردن دو پیچ لبه زیرین

  • نکته: پیش از اینکه پروسه تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون 7 پلاس را شروع کنید، شارژ باتری گوشی مورد نظر را کاملا خالی کرده یا حداقل به کمتر از 25 درصد برسانید. هرچقدر شارژ باتری کمتر باشد، ریسک و احتمال بروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری کمتر می‌ شود.
  • آیفون 7 پلاس تعمیری را خاموش کنید.
  • دو پیچ 3.4 میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز مشخص شده‌اند را از لبه زیرین قاب گوشی باز کنید.
  • نکته: باز کردن آیفون و تعمیر آن در حالت عادی منجر به از بین رفتن لاستیک های آب بندی و عایق لبه های قاب گوشی شده و بدین ترتیب منجر به افزایش حساسی دستگاه در قبال نفوذ آب و مایعات می‌شود. برای جلوگیری از این مسئله می‌توانید بعد از تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون ، لاستیک آب بندی جدیدی را در لبه قاب گوشی نصب کنید که در بخش مناسب در مورد آن صحبت می‌کنیم.

مرحله 2: اعمال گرما به لبه پایین قاب

  • با سشوار، آی‌اوپنر یا هیتر به لبه زیرین قاب آیفون گرمای نسبتا ملایمی اعمال کنید. سعی کنید گرما فقط به لبه زیرین قاب گوشی اعمال شود و تا حد امکان روی ال سی دی و تاچ آیدی آیفون اعمال نگردد.

مرحله 3: نصب ساکشن کاپ

  • ساکشن کاپ را به گونه‌ای روی نمایشگر آیفون نصب کنید که بیشتر نزدیک به لبه زیرین گوشی باشد.
  • نکته: دقت کنید که لبه های ساکشن کاپ روی دکمه هوم آیفون قرار نگیرد.

مرحله 4: باز کردن لبه زیرین قاب

  • دستگاه را به گونه ‌ای روی میز کارتان بخوابانید که صفحه نمایش آن رو به سمت بالا قرار داشته باشد. به آرامی گیره ساکشن کاپ را با انگشت خود بگیرید و سعی کنید بخشی از دستتان را روی ال سی دی گوشی تکیه‌گاه نمایید تا از جابجایی ناخواسته گوشی جلوگیری شود.
  • نوک اسپاتول را مثل عکس اول با دست دیگرتان به گونه‌ای روی لبه زیرین قاب iPhone 7 Plus قرار دهید که روی لبه قاب پشت گوشی بنشیند.
  • به آرامی ساکشن کاپ را به سمت بالا بکشید و سعی کنید تمرکز نیرو کششی روی لبه زیرین قاب گوشی معطوف باشد. همزمان با کشیدن ساکشن کاپ با دست دیگرتان و اسپاتول سعی کنید لبه زیرین قاب پشت آیفون را روی میز کارتان نگه دارید. شدت نیروی کششی را به تدریج تا جایی افزایش دهید که یک شکاف کوچک در لبه زیرین قاب و مابین قاب پشت و پنل جلوی آن به وجود آید. نوک اسپاتول را در این شکاف فرو ببرید. محل فرو بردن نوک اسپاتول باید دقیقا از بالای سوکت شارژ گوشی باشد.
  • نکته: به هیچ وجه نوک اسپاتول را بیش از اندازه در لبه ها فرو نکنید. چون ممکن است به سیم فلت دکمه هوم گوشی آسیب وارد شود.
  • نکته: اگر با کشیدن ساکشن کاپ هیچ شکافی در لبه زیرین ایجاد نشد، یک بار دیگر مرحله 2 را تکرار کنید (به لبه زیرین گوشی گرما بدهید) و سپس دوباره برای انجام مرحله 4 تلاش کنید.
  • اسپاتول را به اندازه 90 درجه بچرخانید تا نوک آن به صورت عمودی تغییر حالت دهد و بدین ترتیب لبه زیرین آزاد و باز می‌شود.

مرحله 5: شل کردن لبه سمت چپ قاب آیفون

  • نوک اسپاتول را دوباره 90 درجه بچرخانید و از حالت عمودی به حالت افقی تغییر دهید.
  • نوک اسپاتول را خیلی آرام از لبه زیرین قاب گوشی به لبه سمت چپ آن منتقل کنید و در این بخش به صورت رفت و برگشت حرکت دهید تا گیره های لبه سمت چپ قاب دستگاه آزاد شوند و این بخش از قاب گوشی شل گردد.
  • نکته: به هیچ عنوان نوک اسپاتول را بیش از اندازه در لبه قاب گوشی فرو نبرید چون ممکن است به کانکتور های و قطعات داخل دستگاه آسیب وارد شود.

مرحله 6: شل کردن لبه سمت راست قاب آیفون

  • به آرامی نوک اسپاتول را از لبه سمت چپ قاب آیفون به لبه زیرین هدایت کنید و از این بخش به لبه سمت راست گوشی ببرید. خیلی آرام نوک اسپاتول را در لبه سمت راست قاب به صورت رفت و برگشت حرکت دهید تا گیره های این بخش از قاب دستگاه هم باز شده و آزاد شوند.
  • نکته: به هیچ وجه نوک اسپاتول را بیش از حد در داخل قاب گوشی فرو نکنید. در پایان این مرحله باید گیره های هر سه لبه سمت راست، چپ و زیرین آزاد و باز شده باشند و این سه لبه قاب دستگاه شل باشند.

مرحله 7: تست شل بودن قاب آیفون

  • نکته: پیش از ادامه کار در این مرحله توقفی داشته باشید و کیفیت کار را تست کنید. در این مرحله باید سه لبه زیرین، راست چپ کاملا آزاد و شل شده باشند. برای تست کیفیت کار به گونه‌ای که در ادامه شرح داده شده عمل کنید.
  • گیره ساکشن کاپ را بگیرید و خیلی آرام آن را به سمت بالا بکشد و سعی کنید پنل جلوی گوشی را از روی قاب پشت آن بلند نمایید. در این حالت باید لبه زیرین قاب آیفون و همچنین لبه های سمت راست و چپ آن به راحتی باز شوند و هیچ مقاومتی از جانب این سه بخش در قبال باز شدن قاب گوشی وجود نداشته باشد. اگر احساس کردید بخش هایی از سه لبه قاب آیفون در هنوز مقاومت می‌کنند و گیردار هستند، آن بخش ها را با نوک اسپاتول شل نمایید.
  • نکته: به هیچ عنوان سعی نکنید قاب پشت و پنل جلوی دستگاه را در این مرحله کامل از هم جدا کنید. چنانچه پنل جلوی گوشی 40 درجه از روی قاب پشت آن بلند شد، همه چیز مناسب است و می‌توانید پروسه تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت را از مرحله بعد دنبال کنید.

مرحله 8: برداشتن ساکشن کاپ

  • ساکشن کاپ را از روی صفحه نمایش بردارید.

مرحله 9: آزاد کردن لبه فوقانی قاب آیفون

  • نوک یک پیک را به آرامی در شکاف مابین قاب پشت و پنل جلوی لبه فوقانی قاب گوشی فرو ببرید و در این قسمت به صورت رفت و برگشت حرکت دهید تا لبه فوقانی قاب گوشی هم کامل شل و آزاد شود.

مرحله 10: باز کردن کتابی شکل قاب آیفون

  • آیفون 7 پلاس تعمیری را به گونه‌ای که صفحه نمایش آن رو به سمت بالا قرار داشته باشد روی میز کارتان قرار دهید. به آرامی پنل جلوی گوشی را با دست گرفته و به صورت کتابی از لبه سمت چپ به سمت راست باز کنید. این کار را با دقت و حوصله انجام دهید تا به سیم های لبه سمت راست قاب گوشی آسیب وارد نشود.
  • پنل جلوی را به صورت کتابی کامل و به اندازه 180 درجه باز کنید تا در کنار قاب پشت گوشی قرار گیرد.
  • نکته: به هیچ وجه در این مرحله سعی نکنید که قاب پشت و پنل جلوی آیفون را به طور کامل از هم جدا کنید. در حین باز کردن قاب گوشی مراقب باشید که به سیم های لبه سمت راست قاب دستگاه آسیبی وارد نشود.

مرحله 11: باز کردن پیچ های براکت کانکتور باتری و  LCD

  • سه پیچ 1.2 میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز نمایش داده شده‌اند را از روی پنل پشت باز کنید.
  • پیچ 2.6 میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی نمایش داده شده را از روی پنل پشت آیفون باز کنید.

مرحله 12: برداشتن براکت کانکتور باتری و  LCD

  • براکت کانکتورهای باتری و ال سی دی آیفون را بردارید.

مرحله 13: آزاد کردن کانکتور باتری

  • نوک اسپاتول را از لبه سمت راست به زیر کانکتور باتری فرو برده و خیلی آرام آن را به سمت بالا هدایت کنید از روی سوکتش آزاد شود.

مرحله 14: آزاد کردن کانکتورهای ال سی دی و تاچ

  • نوک اسپاتول سر صاف را از لبه سمت چپ به زیر کانکتور ال سی دی آیفون فرو برده و خیلی آرام آن را به سمت بالا هول دهید تا از روی سوکتش آزاد شود.
  • زیر کابل کانکتور ال سیدی، کانکتور تاچ قرار دارد که با آزاد کردن کانکتور LCD دسترسی به ن امکانپذیر می‌شود. نوک اسپاتول سر صاف را از لبه سمت چپ به زیر این کانکتور فرو برده و خیلی آرام آن را به سمت بالا هول دهید تا کانکتور تاچ هم از روی سوکتش آزاد شود.
  • نکته (مخصوص بستن گوشی): بعد از تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت و زمانی که در حال بستن گوشی هستید، برای جا زدن کانکتور تاچ و ال سی دی به وسط آن ها نیروی فشاری اعمال نکنید. برای انجام این کار کانکتور های مذکور را روی سوکتشان قرار دهید و سپس به یکی از طرفین آن ها فشار اعمال نمایید تا یک صدای تیک شنیده شود. سپس همین کار را برای لبه دیگر کانکتور تکرار کنید. بدین ترتیب کانکتور های تاچ و ال سی دی به طور کامل روی سوکتشان نصب می‌شوند.
  • نکته: اگر بعد از تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون و روشن کردن گوشی متوجه شدید ال سی دی دستگاه درست عمل نمی‌کند، احتمالا کانکتور ال سی دی را به درستی جا نزده‌اید. برای رفع مشکل گوشی را دوباره باز کنید. کانکتور باتری را آزاد و سپس کانکتور های تاچ و ال سی دی را دوباره آزاد و نصب نمایید. مجددا کانکتور باتری گوشی را نصب و دستگاه را ببندید. در این شرایط مشکل صفحه نمایش آن برطرف می‌شود.

مرحله 15: جداسازی براکت کانکتور سنسورهای جلو

  • دو پیچ 1 میلیمتری که در عکس با رنگ نارنجی نمایش داده شده‌اند را با استفاده از پیچ گوشتی سه سو Y000 باز کنید.
  • تک پیچ 1.3 میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز نمایش داده شده را با استفاده از پیچ گوشتی سه سو Y000 باز کنید.
  • براکت کانکتور سنسور های جلویی را از لبه فوقانی قاب پشت گوشی جدا کنید.

مرحله 16: آزاد کردن کانکتور سنسورهای جلو

  • نوک اسپاتول را از سمت چپ به زیر کانکتور سنسور های جلوی iPhone 7 Plus تعمیری فرو ببرید و خیلی آرام آن را به سمت بالا هدایت کنید تا از روی سوکتش آزاد شود.

مرحله 17: جداسازی کامل پنل جلو و قاب پشت آیفون

  • می‌توانید پنل جلوی آیفون 7 پلاس تعمیری را به طور کامل از قاب پشت گوشی جدا کنید. از آنجایی که هدف تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون است و این قطعه روی قاب پشت دستگاه نصب شده، بنابراین دیگر به پنل جلوی آن کاری ندارید و می‌توانید این قطعه را در گوشه امنی قرار دهید.
  • نکته (مخصوص بستن گوشی): اگر می‌خواهید بعد از تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت همچنان دستگاه مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و مایعات داشته باشد باید لاستیک های آب بندی جدیدی را در لبه قاب گوشی نصب نمایید.

مرحله 18: باز کردن پیچ های براکت دوربین پشت

  • پیچ 1.6 میلیمتری که در عکس با رنگ قرمز مشخص شده را از گوشه قاب پشت آیفون باز کنید.
  • پیچ 2.2 میلیمتری و استندافی که در عکس با رنگ نارنجی نشان داده شده را از گوشه قاب پشت آیفون باز کنید.

مرحله 19: برداشتن براکت دوربین پشت

  • براکت دوربین پشت را از گوشه قاب پشت دستگاه جدا کنید.

مرحله 20: آزاد کردن کانکتور دوربین پشت

  • نکته: هر یک از دو لنز دوربین اصلی آیفون 7 پلاس دارای یک کانکتور اختصاصی هستند. بنابراین در این مرحله باید دو کانکتوری که در لبه فوقانی و سمت راست قاب پشت قرار دارند را آزاد کنید.
  • نوک قاب باز کن یا اسپاتول را به زیر اولین کانکتور دوربین پشت قرار داده و خیلی آرام آن را به سمت بالا هول دهید تا از روی سوکتش آزاد شود.
  • به شیوه مشابه کانکتور دومی که در کنار کانکتور قبلی قرار دارد را هم از روی سوکتش آزاد کنید.

مرحله 21: بلند کردن دوربین از جایگاهش

  • نوک اسپاتول را از بخش فوقانی به زیر لنز دوربین اصلی فرو ببرید و خیلی آرام آن را به سمت بالا هدایت نمایید تا لنز دوربین دوگانه گوشی از جایگاهش آزاد شود.

مرحله 22: جداسازی دوربین پشت آیفون

  • با نوک پنس لنز دوربین پشت را از لبه فوقانی و سمت راست قاب پشت دستگاه جدا کنید. این لنز را در گوشه امنی قرار دهید که آسیبی به آن وارد نشود.
  • دقت داشته باشید که شیشه محافظ دوربین اصلی گوشی روی قاب پشت آن نصب است و باید ادامه پروسه تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت را روی قاب پشت دستگاه دنبال کنید.

مرحله 23: جداسازی واشر نشیمن دوربین

  • نوک اسپاتول سر صاف را زیر واشر بیضی شکلی قرار دهید که روی محل نشستن دوربین اصلی گوشی نصب است. ضمن باز کردن با نوک اسپاتول به آرامی واشر مذکور را از پشت شیشه محافظ دوربین باز و جدا کنید.

مرحله 24: تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون

  • تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت آیفون
  • می‌توانید تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت را انجام دهید. برای بستن گوشی باید تمام مراحلی که شرح داده شدند را به ترتیب از انتها به ابتدا به شکل معکوس انجام دهید. فراموش نکنید که هر زمان تمایل داشته باشید می‌توانید با ثبت سفارش تعمیرات موبایل در مرکز موبایل کمک انجام کارهایی همچون تعویض شیشه محافظ لنز دوربین پشت را به کارشناسان ما واگذار نمایید و از ضمانت تعمیر بهره‌مند شوید.

تعمیر گوشی آیفون

تعمیر تبلت ایسوس

نمایندگی تعمیرات کنون

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02

احتمال دارد خطوط اضافی در کپی اسناد یا صفحات پرینت شده به چند علت متفاوت اتفاق بیفتد.

خطوط سیاه و یا رنگی اضافی در یک صفحه کپی شده

شایع ترین دلیل ایجاد خطوط اضافی در کپی، کثیف بودن شیشه دستگاه است. گاهی اوقات شما نمی توانید ببینید که شیشه کثیف است. اما اسکنر به راحتی آلودگی ‎ها را دیده و خطوطی را روی کپی های شما ایجاد خواهد کرد.

پاک کردن شیشه دستگاه کپی

ممکن است بیش از یک شیشه وجود داشته باشد، بنابراین همه آنها را پاک کنید. به طور معمول یک شیشه بزرگ و یک شیشه کوچکتر برای فیدر کاغذ (ADF) وجود دارد. گاهی نوارهای سفید و اصلاح کننده روی شیشه ‎ها وجود دارند. هر چند که این نوارها سفید هستند، اما می توانند خطوط سیاهی را روی نسخه‎ های کپی ایجاد کنند. همچنین گاهی اوقات تونر یا جوهر از مخزن اصلی نشت کرده و به شیشه می چسبد.

از یک حوله بدون پرز برای پاک کردن شیشه استفاده نمایید. اگر مجبورید از یک حوله کاغذی استفاده کنید، باید مراقب پرزهایی که در پشت آن قرار دارد، باشید. چرا که پرزها می ‎توانند منبع خطوط جدیدی در نسخه های چاپی باشند. بنابراین به دقت و از زاویه های مختلف نگاه کنید تا مطمئن شوید که شیشه تمیز است. حتی میتوانید از یک تیغه استفاده کرده و برای اطمینان کامل از تمیز بودن شیشه، تیغه را روی سطح آن بکشید. احتمالا بعد از کشف آثارغیر قابل مشاهده‎ ای مانند یک تکه چسب مایع که به شیشه چسبیده است شگفت زده خواهید شد.

استفاده از برخی شیشه شوها مثل شیشه شوهای چند منظوره ممکن است به شیشه آسیب نرساند، اما بعضی از تکنسین ها بر این عقیده اند که این گونه مواد باقی ماندههایی از خود به جا گذاشته و باعث بخار گرفتن شیشه می ‎شوند. و یا بدتر از آن باعث می ‎شوند که فیدرهای اتوماتیک کاغذ به خوبی عمل نکنند. بنابراین بهتر است به فکر استفاده از آنها نباشید. تا زمانی که بتوانید شیشه را به طور کامل پاک کنید، به مشکلی برنخواهید خورد. یک تکه پارچه بدون پرز که با آب مرطوب شده، اغلب به اندازه کافی خوب عمل می کند.

شیشه بزرگ موجود در بالای دستگاه کپی به آسانی قابل دیدن است، اما به دنبال یک شیشه باریک دیگر نیز که در نزدیکی شیشه بزرگ و همچنین در بالای دستگاه قرار دارد، بگردید. شیشه باریک توسط فیدر کاغذ استفاده می شود. اگر دستگاه شما هم یکی از آنها دارد، مطمئن شوید که آن را نیز تمیز کرده اید. همچنین ممکن است فیدر کاغذ شما یک شیشه در مسیر تغذیه / اسکن کاغذ داشته باشد. اگر امکان دسترسی به این شیشه را دارید، آن را نیز تمیز کنید.

تمیز کننده شبکه / سیم کرونا

بعضی از ماشین ها دارای یک تمیز کننده برای سیم شارژ (سیم کرونا / شارژ شبکه) هستند که میتوانید از آن استفاده نمایید. اگر دستگاه شما نیز مجهز به یکی از این تمیز کننده ها است آن را میتوانید در پشت کاور جلویی دستگاه پیدا کنید. دسته آن رنگی است و به شما کمک می‎ کند تا راحتتر آن را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آرامی آن را بیرون بکشید و دوباره به عقب برگردانید. این حرکت رفت و برگشتی را 3-4 بار تکرار نمایید.

شیشه باریک مربوط به لیزر را پاک کنید

شیشه باریکی در دستگاههای کپی وجود دارد که لیزر در مسیر خود از روی آن عبور کرده و روی درام طرحی از نوشته ها می ‎اندازد. در اکثر ماشین ها روش هایی برای تمیز کردن این شیشه در نظر گرفته شده است. تمیز نبودن این شیشه علت بسیار رایجی است که باعث ایجاد خطوط رنگی در کپی با ماشین های رنگی می ‎شود. همچنین یک علت رایج برای ایجاد خطوط سیاه هنگام کپی با هر دو نوع ماشین‎ سیاه و سفید و رنگی است.

خطوط اضافی در صفحات کپی شده

برای تمیز کردن آن باید کاور جلویی دستگاه را باز نموده و احتمالا باید مخزن جمع آوری تونر را بردارید. سپس می‎ بایست ابزار تعبیه شده برای تمیز کردن را پیدا کنید (تکنسینها به آن مسواک می‎ گویند). این مسواک گاهی اوقات به درب متصل بوده و یا در محفظه‎ ای در سینی بالایی کاغذ قرار دارد. اندازه آن دراز و بلند است، چرا که باید بتوان با آن به داخل ماشین دسترسی پیدا کرد و در انتهای آن یک قلم مو یا یک چیز نرم قرار دارد.

سپس میبایست دهانه ای را نزدیک یونیت درام یا یونیتی که مسواک داخل آن است شناسایی نمایید. این دهانه رنگی است تا توجه شما را به خود جلب نموده و بتوانید به آسانی آن را پیدا کنید. ابزار تمیز کننده تنها به یک طریق می ‎تواند وارد شود، بنابراین سعی نکنید آن را با فشار وارد کنید. ابزار را به آرامی به داخل هل دهید، ممکن است لازم باشد کمی آن را بچرخانید. در تمام مسیر آن را به داخل دهید تا جایی که متوقف شود و سپس به دقت و به طور کامل آن را خارج نمایید. 3-4 بار این کار را تکرار کنید. اگر ماشین یک کپی رنگی باشد، 4 دهانه یا حفره وجود خواهد داشت که باید تمیز شوند. هر یک برای یکی از واحدهای درام.

https://screw-pich.niloblog.com/p/19​

دیگر علل ایجاد خطوط اضافی در کپی

اگر مراحل بالا را انجام داده اید و همچنان در نسخه های شما خطوطی وجود دارد، برای حل مشکل ممکن است نیاز به سرویس دستگاه داشته باشید. ممکن است خراشهایی روی درام وجود داشته باشد، واحد فیوزینگ ممکن است یک غلتک فرسوده داشته باشد، و یا کمربند انتقال یا غلتک انتقال ممکن است باعث بروز مشکل شده باشد.

دولوپر یونیت ممکن است مشکلی داشته باشد و یا اینکه یکی از یونیتهای تمیز کننده معیوب باشند. در این صورت می توانید این واحدها را تعویض نمایید، اما توجه داشته باشید که هزینه آنها بالا است. اگر از یک کارشناس حرفه ای کمک بگیرید احتمالا به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در دراز مدت در پول و وقت خود صرفه جویی نمایید.

تعمیر فتوکپی

تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات دوربین کنون

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:35

مانیتور یا صفحه نمایش یکی از متداول ترین دستگاه خروجی می باشد و داده های ورودی بعد از پردازش مورد نظر کاربر، از طریق آن نمایش داده می شود که با توجه به ظاهر، به نظر می رسد دارای سیستم ساده باشد ولی مانیتورها دارای سیستم پیچیده و قطعات حساس و آسیب پذیری می باشد.

https://screw-pich.niloblog.com/p/18​

دلایل روشن نشدن صفحه مانیتور چیست؟

در صورتی که بعد از زدن دکمه پاور و روشن نمودن سیستم تصویری در صفحه نمایش مشاهده نکردید، ابتدا از متصل بودن کابل تصویر به کیس و مانیتور اطمینان حاصل نمایید. اگر متصل بود، سالم بودن کابل را نیز بررسی کنید به این منظور کابل دیگری متصل کنید و بررسی کنید تصویر نمایش داده می شود یا خیر. اگر باز هم تصویر نمایش داده نشد مشکل از پاور مانیتور می تواند باشد و پس از تعمیر پاور مانیتور می توانید از مانیتور خود استفاده کنید.چرا موبایل دانلود نمی کند؟

پیکسل مرده و پیکسل گیر کرده

اگر بعد از زدن دکمه پاور و روشن کردن سیستم تصویری در صفحه نمایش مشاهده نکردید، ابتدا کابل اتصال مانیتور به کیس را چک نمایید اگر متصل بود از سالم بودن کابل نیز اطمینان حاصل نمایید به این منظور کابل دیگری متصل کنید و بررسی کنید تصویر نمایش داده می شود یا خیر. اگر باز هم تصویر نمایش داده نشد مشکل از پاور مانیتور می باشد و پس از تعمیر پاور مانیتور میتوانید از مانیتور خود استفاده کنید.

خطوط افقی و عمودی

اگر این مشکل با چک کردن کابل ها رفع نشد مشکل می تواند از مهم ترین و گرانترین قطعه مانیتور یعنی پنل می باشد و باید آن را تعویض نمود.

پرش تصویر و سوسو زدن

کابل تصویر را هم در مانیتور و هم در کیس چک کنید. اتصال و سلامت کابل برق را نیز بررسی نمایید اگر همه چیز عادی بود ممکن است این مشکل به خاطر انتخاب نادرست رفریش ریت می باشد. تعداد دفعات نوسازی تصاویر صفحه نمایش را رفرش ریت می گویند که انتخاب نادرست آن باعث ایجاد پرش ولرزش تصویر می شود.

صدای وز وز

علت ایجاد صدای وز وز در مانیتور اشکال در بلک لایت یا همان نور پس زمینه می باشد. که اغلب در مدل های قدیمی به علت وجود لوله های فلوئورسنت اتفاق می افتد. و در مدل های LED که لوله فلوئورسنت وجود ندارد این صدا ناشی از برق رسانی نا منظم می باشد. با کم و زیاد نمودن نور صفحه میتوان باعث قطع موقتی صدای وز وز شد ولی می بایست برای رفع مشکل را مراکز تعمیرات تخصصی مانیتور مراجعه نمایید.

برد مانیتور

برد مانیتور به منزله قلب آن می باشد و خرابی آن باعث مشکل در قسمت های دیگر آن نیز می شود و هزینه این قطعه و تعویض آن زیاد می باشد  به همین دلیل توصیه می شود با مشاهده علائم زیر و بعد از چک کردن کابل تصویر و برق سریعا مانیتور خود را تعمیر ببرید خاموش و روشن شدن ناگهانی مانیتور در صورتی که پاور مشکلی نداشته باشد مربوط به پنل مانیتور می باشد.

رفت و برگشت تصویر

شنیدن صدایی ضعیف از داخل مانیتور در زمان روشن و بودن و هم در زمان خاموش بودن و اتصال به برق که به علت خرابی و نشتی خازن های ضربه گیر و خرابی دیود و ترانزیستور که (باعث اتصال کوتاه می شوند) به ترانس فشار زیادی وارد می شود و از خود صدایی انتشار می دهد. مشکلات شکستگی صفحه نمایش پیکسل های سوخته و آبخوردگی تنها با تعویض پنل برطرف می شوند

پاور مانیتور

پاور وظیفه تامین انرژی مین برد را برعهده دارد، این قطعه یکی از مهم ترین قطعات داخلی مانیتور محسوب می شود و اولین قطعه ای ست که توسط تعمیرکار بررسی می شود به دلیل همین رخ دادن خطایی هر چند کوچک باعث از بین رفتن پنل و حتی مانیتور خواهید شد .

 تعمیرات گوشی چینی

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیر مانیتور ایسوس

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:05

موبایل دانلود نمی کند ؟ امروزه حتما برای بعضی از کاربران، این مشکل بوجود آمده است که گاه، با اقدام برای دانلود کردن یک فایل و یا برنامه، علیرغم ظاهر شدن آیکن دانلود، برنامه و فایل مورد نظر دانلود نمی شود. در این شرایط، در حالی که به ظاهر دستگاه در حال دانلود کردن برنامه و فایل است، ولی در عمل این اتفاق نمی افتد و کاربر با مراجعه به بخش ذخیره شدن فایل ها و اسناد، مشاهده می کند که فایل و سندی دانلود و ذخیره نشده است.

 موبایل دانلود نمی کند

[vc_single_image image=”269″ img_size=”” alignment=”center”]

برای برطرف کردن این مشکل که چرا موبایل دانلود نمی کند سه راهکار وجود دارد. در بخش زیر سه راهکار موجود به صورت فهرست وار ذکر می گردد:

  • حافظه کش دانلود منیجر خود را پاک کنید.
  • خالی کردن حافظه کش
  • فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید

موبایل دانلود نمی کند، راه حل چیست؟

سه راه حل برای این مشکل که موبایل دانلود نمی کند وجود دارد:

  • راه حل اول

حافظه کش دانلود منیجر موبایل خود را پاک نمایید. وقتی گوشی نمی تواند فایلی را دانلود کند احتمالا کمبودی در حافظه گوشی برای ذخیره سازی وجود دارد. پیش از هر چیز باید بررسی نمایید که مقصد فایل های دانلودی گوشی شما در کدام بخش است. حافظه اصلی گوشی است یا در کارت حافظه؟ بعد از مشخص کردن مقصد فایل های دانلودی گوشی، باید میزان فضای خالی را چک نمایید.

https://screw-pich.niloblog.com/p/17​

اصلی ترین مشکل در دانلود نکردن گوشی ها همین کمبود حافظه است که اجازه ادامه دانلود را به شما نمی دهد. در صورتی که حافظه گوشی شما پر شده است آن را کمی خالی کنید و بعد از ریست کردن گوشی خود مجددًا اقدام به دانلود کنید. با این اقدام احتمالاً اشکال پیش امده مرتفع گردد و می توانید مجدداً فایل ها و اسناد مورد نظرتان را دانلود و ذخیره نمایید.

  • راه حل دوم

راه حل دوم آن است که حافظه کش گوشی خود را خالی نمایید. اگر حافظه گوشی شما خالی است و باز هم نمی توانید فایل دانلود کنید، ترفند دوم را امتحان کنید. وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager  را انتخاب کرده و حافظه کش گوشی خود را پاک نمایید.

بعد از انجام این کار حتما گوشی خود را ریست گنید و مجددا شروع به دانلود فایل کنید. مشکل شما باید برطرف شده باشد. تصویر زیر شما را در چگونگی انجام این کار راهنمایی می کند:

  • راه حل سوم

راه حل سوم که کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل جهت رفع این مشکل که موبایل دانلود نمی کند پیشنهاد می کنند فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید است زیرا این احتمال وجود دارد که به دلایلی نرم افزار مدیریت دانلود شما غیرفعال شده باشد.

برای این کار باید از طریق تنظیمات گوشی خود وارد Apps شوید و نرم افزار مدیریت دانلود را فعال کنید. این امکان وجود دارد که این بخش از گوشی غیرفعال شده و کاربر از آن بی خبر باشد.

در صورتی که با پیاده سازی تمامی اقدامات فوق، مشکل گوشی شما رفع نشد می توانید با نصب یک نرم افزار مدیریت دانلود، اقدام به دانلود نمایید.

تعمیر گوشی دل

تعمیر موبایل اپل

تعمیر ps5

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:47

امروزه ویروسی شدن لپ تاپ عبارتی آشنا برای تمام کاربرانی است که از لپ تاپ استفاده می کنند. ویروس ها چیزهایی هستند که به سادگی وارد سیستم شده و موجب بوجود آمدن اختلال می شود این بد افزار هستند که به روش های مختلف وارد سیستم شده و هریک به نحوی منجر به خرابی هایی می شوند. تخریب ویروس ها عمدتا نرم افزاری بوده و شامل مواردی چون فرمت کردن اطلاعات، به هم ریختن تنظیمات و … می شود.

علیرغم توسعه آنتی ویروس های قدرتمند، ویروسی شدن لپ تاپ همچنان مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند. در این شرایط ممکن است شما به اطلاعات سیستم دسترسی نداشته باشید و یا برای اجرای برنامه ها یا حتی روشن و خاموش کردن لپ تاپ خود با مشکل مواجه شوید.

https://screw-pich.niloblog.com/p/15​

بررسی نشانه های ویروسی شدن لپ تاپ

ویروسی شدن لپ تاپ یا هر برند دیگری علائم و نشانه های مشخصی دارد. لازم است این علائم را بشناسید تا به موقع متوجه وجود ویروس در سیستم تان شوید. به این ترتیب اقدامات لازم را انجام داده و مانع از نفوذ ویروس به بخش های مهم لپ تاپ تان خواهید شد. اما چطور می توان فهمید که لپ تاپ ویروسی شده است؟ عملکرد بد مرورگرها، کند شدن لپ تاپ در صورتی که ایراد سخت افزاری وجود ندارد ناپدید شدن فایل ها، اتصال ضعیف شبکه، باز نشدن برنامه، پیدا شدن ناگهانی برنامه ها، افزایش حجم بی دلیل و پیام های اسپم نشان دهنده ویروسی شدن لپ تاپ هستند. اگر هریک از این علائم یا هرگونه تغییر ناگهانی و بی دلیل را در کامپیوتر خود مشاهده کردید، خیلی زود آنتی ویروس را فعال کنید تا سیستم را اسکن کند.

روش های ویروس کشی لپ تاپ

دو روش اصلی برای ویروس کشی لپ تاپ وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از آنتی ویروس خودِ ویندوز است که کاربران ویندوز 10 می توانند از آن بهره مند شوند. روش دیگر استفاده از آنتی ویروس های خارجی می باشد که نود 32 را به می توان بهترین آنتی ویروس به شمار آورد.

آنتی ویروس ویندوز

یکی از روش های کاربردی هنگام ویروسی شدن لپ تاپ ، استفاده از آنتی ویروس خود ویندوز است. Windows  Defender  در ویندوز وجود دارد تا از ورود ویروس ها و بد افزار ها جلوگیری کند. این برنامه به صورت خودکار بروز رسانی می شود و اجرا کردن آن کار بسیار راحتی است. کافی است Windows Defender را فعال کنید تا ضمن اسکن کردن سیستم، فایل آلوده را پیدا کرده و آنها را به صورت خودکار قرنطینه کند. بعد از طی این عملیات، پیامی نمایش داده می شود و شما متوجه می شوید دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

نکته جالب تر این که در صورت نصب یک آنتی ویروس خارجی هم مشکلی در روند کار Windows Defender  ایجاد نمی شود. به محض این که آنتی ویروس را نصب کنید، این برنامه به صورت خودکارغیر فعال شده و تمامی گزینه های آن به رنگ خاکستری در می آیند. در صورت حذف آنتی ویروس خارجی، بار دیگر آنتی ویروس داخلی ویندوز فعال شده و روند کار خود را در پیش خواهد گرفت Windows Defender در ویندوز 10 وجود دارد. بنابراین در صورت ویروسی شدن لپ تاپ خود و استفاده از ویندوز 10 می توانید از این برنامه برای پیدا کردن و از بین بردن ویروس ها استفاده کنید.

آنتی ویروس های خارجی

متداول ترین راهکار برای  ویروس کشی لپ تاپ و کامپیوتر استفاده از آنتی ویروس های خارجی است. منظور از آنتی ویروس خارجی برنامه هایی است که آنها را به صورت مجزا نصب می کنید و با آنتی ویروس خود ویندوز تفاوت دارند. نرم افزارهای متعددی برای ویروس کشی طراحی شده اند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. آنتی ویروس نود 32 یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است که با قدرت بالا سیستم را اسکن کرده و ویروس کشی می کند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

نمایندگی ایسر

تعمیرات پرینتر hp

تعمیر ups

عمومی...
ما را در سایت عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدی بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:34

لینک دوستان

خبرنامه